Vége a több oldalas mobilos keresésnek
Egyre több felhasználó választja a mobiltelefonját, ha olvasásról van szó, esetleg valamilyen témában végez kutatást. Ilyenkor az emberek be szokták érni az első találatokkal, és csak ritkán lapoznak a második, harmadik vagy tizedik oldalra.
Amikor a lap aljára érünk, akkor nem szoktunk rámenni a tovább gombra, hanem beérjük az első találatokkal. Azonban ennek most hivatalosan is vége!
A Google úgy döntött, hogy zökkenőmentessé és intuitívvá teszi a keresési találatokat, hogy a telefonon megállás nélkül töltődjenek be az újabb oldalak. Igaz, hogy a tartalommarketingnek és a keresőmotoroknak hála általában az első pár találat között megtaláljuk, amit keresünk, azonban mindig lesznek olyan kérdések, amikre rengeteg válasz létezik.
Keressünk például kerti dekorációs ötletekre. Valószínűleg több hasonló oldalt találunk, de az összes tipp megszerzéséhez mélyebbre kell ásnunk. Az olyan kérdések, amikre nem csak egy válaszlehetőség létezik, megérdemlik a folyamatos görgetést, ami több találatot és több kattintást generálhat.
Milyen tartalmak kerülnek előtérbe?
A mai emberek mindent tudni akarnak, nem érik be egy válasszal. Miközben régen a könyvtárakban kerestek megoldást a különböző problémákra, ma egyszerűen beírják a Google keresőjébe. Persze, ez nem jelenti azt, hogy a légkondi működésének többféle magyarázata is létezik, azonban a szabadabb témákat érdemes alaposabban körül járni.
Azoknak a weboldal tulajdonosoknak kell figyelniük, akik eladási céllal vannak az interneten. Bizonyos tulajdonosok cikkeket, érdekességeket és tippeket gyűjtögetnek, miközben egyedül a tartalom között megjelenő hirdetésekre építenek. Nekik nem kell tovább mélyíteniük egy témát, mivel a sokszínűség miatt alapból több emberhez jutnak el. De mi van azokkal, akik egy bizonyos szolgáltatást vagy terméket árulnak?
Ebben az esetben muszáj a dolgok mélyére ásnunk. Az alap problémák mellett olyan kérdéseket kell feltennünk magunknak, amire csak mi tudjuk a választ. Lehet, hogy az embereknek már nem kell lapozniuk, azonban a túl hosszú görgetés sem szokott nekik tetszeni. Az a lényeg, hogy minél feljebb kerüljünk a találati listán, és minél hamarabb észrevegyenek minket a potenciális vásárlóink.
A görgetés hátulütői
Ha eddig az első találatok között szerepeltünk, akkor most még jobban kell figyelnünk a tartalomra. Ha megszűnik a görgetés, akkor az emberek tovább fognak lapozni. Az egész életük a lapozásról szól, ezt csinálják a Facebookon, az Instagramon és a Tiktokon is. Nem állnak meg az első képnél, hanem görgetnek és görgetnek.
Ha a felhasználó nem ütközik neki az oldal aljának, akkor minket is tovább fog görgetni. Ha nem sikerül már az első találatokkal felhívni magunkra a figyelmét, akkor simán tovább megy, hiszen nem fogja érezni a keresés végét. Innentől kezdve egy esélyünk marad: a legjobb és leghívogatóbb tartalom összeállítása. Amennyiben azonnal válaszolunk a felhasználó kérdésére, akkor nem fog tovább görgetni, hanem megáll nálunk. Ehhez azonban minőségi kivitelezés kell.
Minőségi Szolgáltatásaink
Legfrissebb SEO hírek
Tippek a SEO-stratégia megtervezéséhez
Sokan még mindig nem tudják pontosan, hogy mi is az
A mesterséges intelligencia és a tartalomgyártás
Nem kérdés, hogy a mesterséges intelligencia már most elkezdett nagy
A népszerű tartalom előállításának legegyszerűbb módja
Van úgy, hogy jó tartalmunk van, és mégsem hozza a
Ezért nem működnek a Facebook hirdetések
A keresőoptimalizálás, tartalomgyártás, online jelenlét világában elkerülhetetlen a közösségi médiában
A képek használata a weboldalakon
Amikor weboldalunk dizájnját megtervezzük, nyilván azt szeretnénk, hogy az pozitív
Legfrissebb Bejegyzések
Tippek a SEO-stratégia megtervezéséhez
Sokan még mindig nem tudják pontosan, hogy mi is az a SEO, vagyis a keresőoptimalizálás és hogy miért fontos, hogy vállalatunknak legyen egy SEO-stratégiája. Erre nézve ad tippeket a moz.com, ami hangsúlyozza, hogy a SEO-stratégia célja, hogy javítsa egy weboldal
A mesterséges intelligencia és a tartalomgyártás
Nem kérdés, hogy a mesterséges intelligencia már most elkezdett nagy hatást gyakorolni azokra, akik nap mint nap tartalmat készítenek. A jövő már itt van – mondják a szakemberek, mások pedig tartanak attól, hogy a „robotok” elveszik az emberek munkáját.