Hogyan tudjuk garantálni az indexelést linképítés esetén?

Kezdőlap » Hogyan tudjuk garantálni az indexelést linképítés esetén?

Hogyan tudjuk garantálni az indexelést linképítés esetén?

2022. november 30.

2021-től folyamatos problémát jelent a weboldal tulajdonosok számára, hogy a közzétett tartalmaikat a Google kereső leindexelje. Ez azért fontos, mert ha link található egy tartalomban, az csak és kizárólag akkor számít SEO szempontból, ha az adott tartalom le is van indexelve.

2022-ben ezért hoztuk létre az indexelési garanciát prémium linképítés szolgáltatásunk keretein belül. Készült egy tájékoztató leírás is ezzel kapcsolatosan, amit érdemes elolvasni.

De hogyan lehetséges garantálni az indexelést, ha linképítést folytatunk?

A saját linkmarketing csomagjainkra közvetlen rálátás, ráhatás és gyakorlat van, melyet folyamatosan fejlesztünk, ezzel kapcsolatosan az alábbi nyilatkozatot tesszük (a szakmai teljesség igénye nélkül):

Először is igyekszünk úgy megírni a tartalmakat és úgy linkelni benne, amivel nagyobb eséllyel indexelésre kerül az adott cikk. Ezt 1 éven át teszteltük élesben, így kialakult egy sztenderd, amit követünk, illetve folyamatosan alakítunk, fejlesztünk, módosítunk. Utána:

  1. A Google kereső esetén van olyan URL, oldal, amit leindexel (totál véletlenszerűen): ebben az esetben nincsen szükség beavatkozásra
  2. Van olyan eset, amikor nyilván nem indexel: itt már menet közben természetes és kockázat mentes módszerekkel beavatkozunk (ez az 1. szint) a mielőbbi indexelés érdekében
  3. Van URL, amit nem indexelt le és az 1. szint után sem teszi ezt meg: ilyenkor várunk a 2. szintig (van, hogy addigra indexel, van, hogy nem)
  4. Előfordul, amikor csak hónapok múlva indexelné le az adott tartalmat: ezt nyilván nem várjuk meg, tehát visszakanyarodunk vele a 2-es pontra
  5. Létezik olyan is, amikor leindexel, de aztán újra kiveszi az indexből az adott URL-t: ilyenkor szintén visszaugrunk a 2-es pontra
  6. Van, amit nem indexelt le, de később leindexel (vagy magától, vagy azért, mert rásegítettünk), majd újra kivesz az indexből: vissza a 2-es pontra.

A teljes kampány vége felé viszont jobban rákapcsolunk az indexeltetésre (2. szint). Itt a már fent lezajlott folyamatok után figyelt oldalak esetén, újbóli próbálkozás történik ott, ahol indexeltetni kell (bármilyen pont miatt).

Linképítés

Ezek történnek a kampány közben, így eljutunk a kampány végére, amikor is már elég jó eséllyel indexelve van a legtöbb URL. Ezen a ponton, ha van még olyan, amit indexeltetni kell, a 3. szinten egy intenzívebb kampányt indítunk azokra az oldalakra, melyek indexelése még hátra van. Ez a kampány független már a linképítés kampánytól és mindenképpen azután történik.

FONTOS! Minden indexelésre kényszerített kampány (akár a linképítésen belül, akár utána történik), nem csak az indexelést segíti / korrigálja, hanem tovább emeli az egyébként alap linképítés kampány erejét, minőségét, így ott a már meglévő linkek ereje is növekszik, tehát duplán hasznos a megrendelő számára. Mindezt természetes úton érjük el, kockázat mentesen (API és egyéb manuális / mesterséges beavatkozás nélkül).

Mindezek után elviekben nem szabad olyan oldalnak maradnia, ami nincsen indexelve (a módszer 1 éven keresztül tesztelve volt, illetve folyamatosan tesztelünk élesben). Értelemszerűen mindent el is követünk ezért. Ha mégis marad, akkor közösen eldönthetjük, hogy egy 4. szintet is bevetünk, vagy elszámolunk egymást között.

Prémium Linképítés indexelési garanciával – Megnézem

Minőségi Szolgáltatásaink

Legfrissebb SEO hírek

Legfrissebb Bejegyzések

Milyen tényezőket érdemes figyelembe venni weboldalunk Domain nevének kiválasztásánál?

2023. szeptember 29.|

Egy honlap élete, létrehozása a név kiválasztásával kezdődik, ez pedig egy meghatározó pillanat. Mivel a megfelelő domain név kiválasztása egy hosszú távú befektetés, valami, ami megalapozhatja az online sikereinket, mindenképp alapos megfontolást kíván.

Miért érdemes szakemberre bízni a weboldalkészítést?

2023. szeptember 29.|

Manapság a digitális jelenlét nagyon fontos, és egyre nagyobb jelentőséggel bír egy hatékony weboldal megléte. Kisvállalkozások, helyi vállalkozások, szakemberek, szolgáltatók, online kereskedése, de még a non-profit szervezetek és közösségi szervezetek számára is elengedhetetlen, hogy az online térben megfelelően képviseltethessék magukat.

Go to Top