Változik a LinkedIn algoritmusa

Kezdőlap » Változik a LinkedIn algoritmusa

Változik a LinkedIn algoritmusa

2022. május 9.

Valószínűleg ez az egyik legnagyobb létező platform, ugyanakkor a felhasználók számára az egyik legkevésbé ismert. Ennek pedig pontosan ez az oka: a használata főleg a szakmai ügyekre fókuszál. A LinkedIn egy olyan közösségi hálózat, amelyet azért hoztak létre, hogy a szakemberek és a vállalatok kapcsolatba kerüljenek egymással, munka-szinergiákat és új üzleti lehetőségeket keresve.

A SEJ magazin szerint a LinkedIn frissíti az algoritmusát, és megváltoztatja a tartalmak rangsorolását az emberek hírfolyamában. Emellett azt is előkészíti, hogy a felhasználók nagyobb befolyást gyakoroljanak majd a feedjeik felett, és bizonyos tartalomkategóriák megjelenését is blokkolhatják.

Itt is megtörtént az, ami a weboldalaknál már egy ideje megy: főleg a hasznos és érdekes tartalomra koncentrálnak. Az algoritmus változásai azt jelentik, hogy mostantól célzottabb tevékenységet mutat a felhasználó hálózatából. Igyekszik majd előnyben részesíteni az értékes bejegyzéseket és tevékenységeket.

Miért használják sokan ezt a közösségi médiát?

A LinkedIn jellemzőinek egy része – amelyek egyedülálló közösségi hálózattá teszik – a felhasználók közötti kapcsolatra és az egyedi kapcsolatok létrehozásának lehetőségére összpontosít. Ennek érdekében a platform a kollektív építkezés előfeltételét javasolja az egymás munkájának ajánlásai és értékelései révén.

A LinkedIn egyik legérdekesebb előnye, hogy lehetővé teszi az álláskeresést. Bár nem csak a platformon található állásajánlatok az egyedüliek, a felület népszerűsége miatt nagy az előfordulási gyakoriságuk. Egyes vállalatok több online állásportálokon teszik közzé állásajánlataikat, de a toborzók ellenőrzik a LinkedIn-en jelentkező jelöltek profilját, hogy ellenőrizzék az önéletrajzban megadott információkat.

A LinkedIn amellett, hogy az emberek közösségi hálózata, az üzleti élet közösségi hálózata is. Sok induló vállalkozás jelen van rajta, ahol célközönségüket szeretnék elérni. Tehát, ahogyan a Facebookon vagy az Instagramon létrehozott profil segít a hálózati kép kialakításában, úgy itt is fontos a vállalati profil létrehozása.

A LinkedIn előnyben részesíti a felhasználók közötti kapcsolatokat, ami lehetővé teszi, hogy nagy kapcsolati hálót hozzunk létre, amely elvezethet olyan emberekhez, akiket néha nem is ismerünk. Így az üzleti stratégia egyik előnye, hogy néhány kattintással több felhasználót találunk meg, és sokkal könnyebben tudunk megismerkedni szakemberekkel. A dolog érdekessége, hogy minél teljesebb az önéletrajzunk, annál több esélyünk van arra, hogy kapcsolatba lépjen azokkal, akik látják.

Látjuk tehát, hogy mire való ez a közösségi média platform: a világ minden tájáról származó felhasználókat szakmai és munkával kapcsolatos keretek között kapcsolja össze.

Miért kellett frissíteni?

Ahogy az internetről általánosságban elmondható, itt is rengeteg felhasználó van, és egyre nehezebb megtalálni a tartalmas posztokat. Az új frissítéssel viszont könnyebb dolguk lesz, mind a cégeknek, mind a vállalkozóknak és a freelancereknek.

Minőségi Szolgáltatásaink

Legfrissebb SEO hírek

Legfrissebb Bejegyzések

Go to Top