Új hirdetési lehetőség a TikTokon
Amikor először hallottuk a TikTok nevét, akkor a tizenhárom éves gyerekeket képzeltük el, ahogy idétlen videókat készítenek magukról. Aztán a kínai app a hírekben is megjelent, hiszen az első évben megdöntötte a letöltési rekordokat.
Miközben az idősebb felhasználók a megszokott közösségi platformokon maradtak, addig a fiatalok új irányokat váltottak.
Ma már nem titok, hogy a TikTok nagyszerű hirdetési lehetőségeket tartogat, feltéve, ha megtalálható rajta a célközönségünk.
Bár a TikTok hirdetések (még!) nem olyan népszerűek, mint a Facebook vagy az Instagram hirdetések, hihetetlen lehetőséget jelentenek a márkák számára, amelyek szélesíteni szeretnék az elérésüket. És most van itt a tökéletes alkalom a hirdetések használatának megkezdésére – mivel még nem sok márka és vállalkozás ismerte fel a bennük rejlő lehetőségeket.
Mit tudnak a TikTok hirdetések?
Az Instagram Ad Managerhez hasonlóan a TikTok platform-eszközei automatizálják a hirdetések létrehozásának, továbbításának és optimalizálásának folyamatát. A TikTok Ads jelenleg kétféle költségvetési lehetőséggel rendelkezik: napi vagy élethosszig tartó. Mindkét opció esetén a költségvetés nincs kőbe vésve – a kampány során bármikor módosíthatjuk a keretet.
Megcélozhatjuk a közönséget nem, hely, életkor, érdeklődési kör és egyéb egyedi változók alapján is. A Facebook és az Instagram hirdetéskezelőjéhez hasonlóan pedig “Egyéni célközönségeket” és “hasonló célközönségeket” is létrehozhatunk, hogy új, a meglévő célközönségünkhöz hasonló csoportokat érjünk el.
A SEJ magazin most beszámolt az egyik legújabb lehetőségről, ami a TikTok Pulse nevet kapta. Ez a márkák számára egy módja annak, hogy a közösség mindennapi pillanatainak és kultúrájának részévé váljanak. Ha ezt a hirdetési formát választjuk, akkor a javasolt videók közé kerülünk, amit még több felhasználó fog elérni, tehát hihetetlen számokra kell felkészülnünk.
Kinek éri meg hirdetni?
Bár a széles közönséggel rendelkező márkáknak érdemes lehet egy kisebb TikTok-kampányt tesztelniük, a hirdetések valószínűleg a legjobb eredményeket a következők esetében érik el:
- A 35 éves vagy annál fiatalabb vásárlóknak marketingelő márkák számára.
- Nőket, különösen a 18 és 25 év közötti korosztályt megcélzó márkák.
- Azok a márkák, amelyeknek erős jelenlétük van (vagy remélik, hogy kiépítik) Ázsiában vagy a Közel-Keleten.
Kezdetben a TikTok nem sok előnyt kínált a vállalatok számára. Nem tette lehetővé reklámkampányok futtatását vagy linkek beillesztését az életrajzba, így a vállalatok egyszerűen csak a márkaépítés és a láthatóság érdekében használhatták, anélkül, hogy lehetőséget kaptak volna az ügyfelek közvetlen megragadására.
Mára az alkalmazás rugalmasabbá vált ezekben a kérdésekben, és most már lehetővé teszi mind a linkek bevezetését, mind a közösségi hálózaton belüli reklámkampányokat, így megkönnyíti, hogy a potenciális ügyfelekből valódiak legyenek. Ráadásul ez a platform még nincsen annyira kihasználva, mint a többi, úgyhogy nagyszerű lehetőség az új hirdetőknek.
Minőségi Szolgáltatásaink
Legfrissebb SEO hírek
Tippek a SEO-stratégia megtervezéséhez
Sokan még mindig nem tudják pontosan, hogy mi is az
A mesterséges intelligencia és a tartalomgyártás
Nem kérdés, hogy a mesterséges intelligencia már most elkezdett nagy
A népszerű tartalom előállításának legegyszerűbb módja
Van úgy, hogy jó tartalmunk van, és mégsem hozza a
Ezért nem működnek a Facebook hirdetések
A keresőoptimalizálás, tartalomgyártás, online jelenlét világában elkerülhetetlen a közösségi médiában
A képek használata a weboldalakon
Amikor weboldalunk dizájnját megtervezzük, nyilván azt szeretnénk, hogy az pozitív
Legfrissebb Bejegyzések
Tippek a SEO-stratégia megtervezéséhez
Sokan még mindig nem tudják pontosan, hogy mi is az a SEO, vagyis a keresőoptimalizálás és hogy miért fontos, hogy vállalatunknak legyen egy SEO-stratégiája. Erre nézve ad tippeket a moz.com, ami hangsúlyozza, hogy a SEO-stratégia célja, hogy javítsa egy weboldal
A mesterséges intelligencia és a tartalomgyártás
Nem kérdés, hogy a mesterséges intelligencia már most elkezdett nagy hatást gyakorolni azokra, akik nap mint nap tartalmat készítenek. A jövő már itt van – mondják a szakemberek, mások pedig tartanak attól, hogy a „robotok” elveszik az emberek munkáját.