Új hirdetési lehetőség a TikTokon

Kezdőlap » Új hirdetési lehetőség a TikTokon

Új hirdetési lehetőség a TikTokon

2022. május 28.

Amikor először hallottuk a TikTok nevét, akkor a tizenhárom éves gyerekeket képzeltük el, ahogy idétlen videókat készítenek magukról. Aztán a kínai app a hírekben is megjelent, hiszen az első évben megdöntötte a letöltési rekordokat.

Miközben az idősebb felhasználók a megszokott közösségi platformokon maradtak, addig a fiatalok új irányokat váltottak.

Ma már nem titok, hogy a TikTok nagyszerű hirdetési lehetőségeket tartogat, feltéve, ha megtalálható rajta a célközönségünk.

Bár a TikTok hirdetések (még!) nem olyan népszerűek, mint a Facebook vagy az Instagram hirdetések, hihetetlen lehetőséget jelentenek a márkák számára, amelyek szélesíteni szeretnék az elérésüket. És most van itt a tökéletes alkalom a hirdetések használatának megkezdésére – mivel még nem sok márka és vállalkozás ismerte fel a bennük rejlő lehetőségeket.

Mit tudnak a TikTok hirdetések?

Az Instagram Ad Managerhez hasonlóan a TikTok platform-eszközei automatizálják a hirdetések létrehozásának, továbbításának és optimalizálásának folyamatát. A TikTok Ads jelenleg kétféle költségvetési lehetőséggel rendelkezik: napi vagy élethosszig tartó. Mindkét opció esetén a költségvetés nincs kőbe vésve – a kampány során bármikor módosíthatjuk a keretet.

Megcélozhatjuk a közönséget nem, hely, életkor, érdeklődési kör és egyéb egyedi változók alapján is. A Facebook és az Instagram hirdetéskezelőjéhez hasonlóan pedig “Egyéni célközönségeket” és “hasonló célközönségeket” is létrehozhatunk, hogy új, a meglévő célközönségünkhöz hasonló csoportokat érjünk el.

A SEJ magazin most beszámolt az egyik legújabb lehetőségről, ami a TikTok Pulse nevet kapta. Ez a márkák számára egy módja annak, hogy a közösség mindennapi pillanatainak és kultúrájának részévé váljanak. Ha ezt a hirdetési formát választjuk, akkor a javasolt videók közé kerülünk, amit még több felhasználó fog elérni, tehát hihetetlen számokra kell felkészülnünk.

Kinek éri meg hirdetni?

Bár a széles közönséggel rendelkező márkáknak érdemes lehet egy kisebb TikTok-kampányt tesztelniük, a hirdetések valószínűleg a legjobb eredményeket a következők esetében érik el:

  • A 35 éves vagy annál fiatalabb vásárlóknak marketingelő márkák számára.
  • Nőket, különösen a 18 és 25 év közötti korosztályt megcélzó márkák.
  • Azok a márkák, amelyeknek erős jelenlétük van (vagy remélik, hogy kiépítik) Ázsiában vagy a Közel-Keleten.

Kezdetben a TikTok nem sok előnyt kínált a vállalatok számára. Nem tette lehetővé reklámkampányok futtatását vagy linkek beillesztését az életrajzba, így a vállalatok egyszerűen csak a márkaépítés és a láthatóság érdekében használhatták, anélkül, hogy lehetőséget kaptak volna az ügyfelek közvetlen megragadására.

Mára az alkalmazás rugalmasabbá vált ezekben a kérdésekben, és most már lehetővé teszi mind a linkek bevezetését, mind a közösségi hálózaton belüli reklámkampányokat, így megkönnyíti, hogy a potenciális ügyfelekből valódiak legyenek. Ráadásul ez a platform még nincsen annyira kihasználva, mint a többi, úgyhogy nagyszerű lehetőség az új hirdetőknek.

Minőségi Szolgáltatásaink

Legfrissebb SEO hírek

Legfrissebb Bejegyzések

Milyen tényezőket érdemes figyelembe venni weboldalunk Domain nevének kiválasztásánál?

2023. szeptember 29.|

Egy honlap élete, létrehozása a név kiválasztásával kezdődik, ez pedig egy meghatározó pillanat. Mivel a megfelelő domain név kiválasztása egy hosszú távú befektetés, valami, ami megalapozhatja az online sikereinket, mindenképp alapos megfontolást kíván.

Miért érdemes szakemberre bízni a weboldalkészítést?

2023. szeptember 29.|

Manapság a digitális jelenlét nagyon fontos, és egyre nagyobb jelentőséggel bír egy hatékony weboldal megléte. Kisvállalkozások, helyi vállalkozások, szakemberek, szolgáltatók, online kereskedése, de még a non-profit szervezetek és közösségi szervezetek számára is elengedhetetlen, hogy az online térben megfelelően képviseltethessék magukat.

Go to Top