Tudjon meg többet arról, hogyan generálja a Google a weboldalak címeit
A Google bejelentette, hogy a weboldalak találati címei új rendszerezést kapnak. A felhasználók visszajelzései miatt a vállalat javított a címrendszeren, ami nem fog mindenkit érinteni, de jó, ha tudunk róla.
2012 óta a cím elemeken kívül a Google más szöveget is használ, feltéve, hogy a rendszer úgy ítéli meg, hogy ez az elem nem írja le az oldalt olyan jól, ahogyan kellene. Néhány oldalnak üres címe van, mások pedig üres címet használnak, függetlenül a tartalomtól. Máskor az oldalakon egyáltalán nincs címelem.
Példák azokra az esetekre, amikor nem használják a title elemeket
Az új rendszert úgy tervezték, hogy még több olyan helyzetet kezeljen, amikor hasznos lehet a címelemeken túlmutató elemeket vizsgálni. Íme néhány példa a valódi problémákra, amelyeket különböző oldalakon találunk, és amelyeket az új rendszer képes felismerni és kiigazítani.
Félig üres címek
A félig üres cím gyakran akkor jelenik meg, amikor a nagy webhelyek sablonokból készítik el a weboldal címét, és valamilyen elem hiányzik. A sablon a címben először az oldal összefoglalóját, majd az oldal nevét helyezné el. A félig üres címekből általában hiányzik az összefoglaló, így a következő címek születnek:
Elavult címek
Az elavult címek gyakran akkor fordulnak elő, amikor ugyanazt az oldalt évről évre használják időszakos információk szolgáltatására, de a címelemet nem frissítették az új dátumnak megfelelően. Nem baj, ha rendszeresen frissítjük a bejegyzéseket, de a címről se feledkezzünk meg.
Pontatlan címek

Nem is gondolnánk mennyi múlik a „title” tagon!
A címek néha nem tükrözik pontosan az oldal tartalmát. Ha például egy hosszú felsorolás van a címben, a felhasználók azt várnák, hogy az említett termékeket tényleg megtalálják az oldalon. Ha kiderül, hogy amúgy egy dinamikusan változó tartalmú oldal rögzített címéről van szó, akkor a termékek megjelenhetnek az oldalon, de nem mindig. Ebben az esetben a rendszer megpróbálja megállapítani, hogy a tartalom címe milyen tartalmat tükröz jobban, és egyes esetekben módosíthatja.
A webhely egy részében használt sabloncímek vannak
A sabloncímeket viszonylag könnyű észrevenni, mivel ugyanaz a cím jelenik meg a webhely minden vagy majdnem minden oldalán. Ha egy webhely egy részén használják őket, a sabloncím-elemek gyakran az oldalak egy részhalmazán jelennek meg. A rendszer felismeri ezeket az eseteket, és korrigálja őket.
Tanácsok a weboldal tulajdonosoknak
Általánosságban elmondható, hogy a honlapok tulajdonosainak a címek kiválasztásakor ugyanazokat a tanácsokat adják. Koncentráljunk a minőségi HTML címelemek létrehozására, mert a Google még mindig ezt használja a leggyakrabban.
Nézzük meg a fenti példákat, hogy vannak-e hasonló minták az oldalainkon, amelyek miatt a rendszernek máshol kell keresnie az oldalon a helyes címet. Ezek a változások segítsenek kompenzálni a címek olyan problémáit, amelyeket az alkotók esetleg nem vettek észre. Ha pedig azt látjuk, hogy a Google kicsit átszerkesztette a címeinket, akkor még mindig van esélyünk a javításra.
Minőségi Szolgáltatásaink
Legfrissebb SEO hírek
Változik a LinkedIn algoritmusa
Valószínűleg ez az egyik legnagyobb létező platform, ugyanakkor a felhasználók
Elon Musk 44 milliárd dollárért megvette a Twittert
A La Vanguardia magazin legújabb szerint Elon Musk nem kevesebb,
A Retail Search az online kiskereskedőknek készült és javítja a felhasználói élményt
Az új Retail Search a Google kontextust és felhasználói szándékot
Google indexelés és linképítés 2022-ben. Terítéken a Valóság (Vélemény)
Nem nagyon szokott szakmai írás kikerülni az oldalra, leginkább SEO
Nem fontosak a márkaemlítések a Google algoritmusa számára
John Mueller, a Google munkatársa válaszol arra a kérdésre, hogy
Legfrissebb Bejegyzések
Változik a LinkedIn algoritmusa
Valószínűleg ez az egyik legnagyobb létező platform, ugyanakkor a felhasználók számára az egyik legkevésbé ismert. Ennek pedig pontosan ez az oka: a használata főleg a szakmai ügyekre fókuszál. A LinkedIn egy olyan közösségi hálózat, amelyet azért hoztak létre, hogy a
Elon Musk 44 milliárd dollárért megvette a Twittert
A La Vanguardia magazin legújabb szerint Elon Musk nem kevesebb, mint 44 000 millió (44 milliárd) dollárért megvette a Twitter nevű közösségi médiát, ami a marketingeseknek is érdekes hír lett. Máris új ötleteket fogalmazott meg a platformmal kapcsolatban, többek között