Kulcsfontosságú információk a 2023-as stratégia megalapozásához
Ha vége az évnek, akkor mindig szükségünk van pár jó és működő tippre a januári kezdéshez. Ma egyre nagyobb a verseny a tapasztalt, SEO szakemberekért, akik magas fizetést kapnak. Ezek a szakemberek a nagyobb vállalatoknál betöltött szerepeik során egyedi kihívásokkal szembesülnek.
Ha azonban megkérdezzük őket, akkor nagyjából ugyanúgy vélekednek. A SEJ által végzett kutatás kimutatja, hogy a költségvetés nagyságától függetlenül a B2B és a B2C SEO szakemberek a következő öt területet jelölték meg a kiadásokra fordított összegek között:
- On-Page (14,8%).
- Tartalommarketing (12,5%).
- Technikai SEO (12,4%).
- Webfejlesztés (9,6%).
- Linképítés (9,0%).
Mi az On-Page SEO?
Azok az intézkedések, amelyeket el kell fogadnunk annak biztosítása érdekében, hogy a webhelyünket alkotó oldalak optimális feltételek mellett jelenjenek meg a releváns kifejezésekre történő keresésekben, és ezáltal minősített forgalmat generáljanak az adott csatornából.
Vagy másként kifejezve, az On-Page mindazon technikai vagy tartalmi tényezők optimalizálására összpontosít, amelyekkel kapcsolatban beavatkozhatunk. Ily módon előkészítjük az információs architektúrát, a belső hivatkozásokat, a tartalmat és a meta információkat, hogy a keresőmotorok képesek legyenek feltérképezni, az indexelésnek hála pedig felvenni az adatbázisukba, és egy adott keresőkifejezésre vagy szándékra rangsorolni.
Mi a tartalommarketing?
A digitális marketing már nem piaci trend, hanem a legtöbb vállalat számára nélkülözhetetlen befektetés. Manapság, aki releváns akar maradni, annak online láthatóságra van szüksége.
Ezért a kérdés már nem az, hogy szükség van-e az internetre, hanem az, hogy hogyan legyünk jelen az interneten, hogy meghódítsuk a közönség figyelmét, és kitűnjünk a már ott lévő versenytársaink közül.
A tartalommarketing egy módja annak, hogy bevonjuk a célközönséget, és növeljük a vezetők és ügyfelek hálózatát releváns és értékes tartalmak létrehozásával, amelyek vonzóak az emberek számára, és ezáltal pozitív megítélést keltenek a márkáról, ami több üzletet generál.
És a technikai SEO?
A technikai SEO a weboldalakon és blogokon elvégezhető fejlesztések és módosítások összessége, amelyek biztosítják a tartalom megfelelő feltérképezését és indexelését a keresőmotorok algoritmusai által. A technikai SEO azokat a szabályokat jelenti, amelyeket egy weboldal konfigurációjának követnie kell ahhoz, hogy a keresőmotorok szemében kiemelkedjen. Így a keresőmotorok értelmezni tudják a blog tartalmát és regisztrálni tudják azt. A fejlett SEO-technikákkal együtt minden egyes tartalomhoz jó pozíciót lehet elérni, nemcsak az új bejegyzések, hanem az egész blog számára is.
Webfejlesztés és linképítés
A fejlesztésnek állandónak kell lennie, a linképítésnek pedig folytonosnak. Ehhez azonban az kell, hogy minőségi tartalommal rendelkezzünk és működőképes weboldalunk legyen. Ha erre az öt szempontra figyelünk, akkor SEO szempontból sikerekben gazdag évünk lesz 2023-ban és azután is.
Minőségi Szolgáltatásaink
Legfrissebb SEO hírek
Tippek a SEO-stratégia megtervezéséhez
Sokan még mindig nem tudják pontosan, hogy mi is az
A mesterséges intelligencia és a tartalomgyártás
Nem kérdés, hogy a mesterséges intelligencia már most elkezdett nagy
A népszerű tartalom előállításának legegyszerűbb módja
Van úgy, hogy jó tartalmunk van, és mégsem hozza a
Ezért nem működnek a Facebook hirdetések
A keresőoptimalizálás, tartalomgyártás, online jelenlét világában elkerülhetetlen a közösségi médiában
A képek használata a weboldalakon
Amikor weboldalunk dizájnját megtervezzük, nyilván azt szeretnénk, hogy az pozitív
Legfrissebb Bejegyzések
Tippek a SEO-stratégia megtervezéséhez
Sokan még mindig nem tudják pontosan, hogy mi is az a SEO, vagyis a keresőoptimalizálás és hogy miért fontos, hogy vállalatunknak legyen egy SEO-stratégiája. Erre nézve ad tippeket a moz.com, ami hangsúlyozza, hogy a SEO-stratégia célja, hogy javítsa egy weboldal
A mesterséges intelligencia és a tartalomgyártás
Nem kérdés, hogy a mesterséges intelligencia már most elkezdett nagy hatást gyakorolni azokra, akik nap mint nap tartalmat készítenek. A jövő már itt van – mondják a szakemberek, mások pedig tartanak attól, hogy a „robotok” elveszik az emberek munkáját.