Készítsünk hírlevelet!
A hírlevél egy e-mail üzenet, amit a korábban regisztrált feliratkozóknak küldünk. A tartalom általában híreket, tippeket, ajánlatokat vagy más releváns témákat tartalmaz. Alapvetően két csoportját különböztetjük meg:
- egyedi hírlevél: ez egy adott promócióval kapcsolatos.
- időszakos hírlevél: adott témát érintő sorozat, aminek nem kell hetente megismétlődnie, a lényeg, hogy többször kiküldjük.
A vállalatok számára a hírlevelek az ügyfelekkel való kommunikáció fontos eszközét jelentik. Ezzel lehet fenntartani az érdeklődést, vagy rávenni őket a vásárlásra.
A hírlevelek előnye és hátránya
A saját hírlevélnek rengeteg előnye és kevés hátránya van. Kezdjük az előnyökkel:
- Nincs sok költség: a hírlevél költsége lényegesen olcsóbb, mint a postai levelek feladása.
- Azonnal elérhető: elég megnyomni a küldés gombot, és már ott is van. Sőt, ezt ma már programok végzik, nekünk nem is kell ott lennünk.
- Több céllal lehet használni: adhatunk kupont, küldhetünk linket, bármit!
- Könnyű hozzáférés: ma már mindenkinek van telefonja, így a hírlevél bármikor eljut hozzájuk.
Ha őszinték akarunk lenni, akkor a hátrányokkal is számolnunk kell, bár ebből lényegesen kevesebb van.
- Nem kap semmit az ügyfél: sokan jobban szeretik a kézzel fogható dolgokat, a hírlevél nem ilyen.
- Túl sok spam: az emberek rengeteg e-mailt kapnak, amik általában a szemetesben landolnak. Ha nem akarunk automatikusan a kukába kerülni, akkor be kell tartanunk bizonyos kritériumokat.
Hogyan készítsünk hírlevelet?
Most, hogy megbeszéltük az alapokat, jöhet a saját hírlevél létrehozása. Ehhez az első lépés a szervezés és a tervezés. A célunk mindig az, hogy az ügyfelek örömmel olvassanak tőlünk, mert így nem fognak leiratkozni. Most kell eldönteni a küldés gyakoriságát és a címzetteket is. Érdemes jó pár üzenetet előre elkészíteni, mert így nem fogunk az üres lap felett ülni. Próbáljuk meg kitalálni, hogy mikor a legideálisabb a küldés beütemezése, mikor fogja több ember megnyitni. Szintén segít, ha készítünk egy hosszú listát a leendő e-mailekről.
Második lépés a tartalom összeállítása. Nem elég, ha a honlapunk szép és olvasható, a hírlevélnek is ugyanígy kell működnie. Használhatunk professzionális, fizetett eszközöket, amik még esztétikusabbá varázsolják az üzeneteinket. Figyeljünk a megszólításra, a megfelelő tárgyra és az izgalmas tartalomra. Amit írunk, az legyen logikus, kifejező és lényegre törő. Senki sem fog hosszú oldalakat olvasni a szabadidejében, főleg, ha nem szól semmiről. Külön kiemelném, hogy nagyon figyeljünk a képekre, mert nem minden telefonon lesznek jól láthatók.
Végül jöhet a küldés. Ez tűnik a legegyszerűbb lépésnek, de itt nincs vége. Nagyon fontos, hogy elemezzük a kapott adatokat, nézzük meg, hogy melyik hírlevelek felkapottak, és melyiket nem nyitja meg senki. Keressük a népszerű tartalmat, és figyeljünk a felhasználói visszajelzésekre. Idővel rá fogunk érezni az ízére, és képesek leszünk olyan e-maileket küldeni, amit az ügyfeleink örömmel nyitnak meg.
Ha a hírlevél használata mellett döntünk, akkor mindig járjunk utána a jogi oldalának is.
Minőségi Szolgáltatásaink
Legfrissebb SEO hírek
Milyen tényezőket érdemes figyelembe venni weboldalunk Domain nevének kiválasztásánál?
Egy honlap élete, létrehozása a név kiválasztásával kezdődik, ez pedig
Miért érdemes szakemberre bízni a weboldalkészítést?
Manapság a digitális jelenlét nagyon fontos, és egyre nagyobb jelentőséggel
Hogyan befolyásolja a keresőoptimalizálás az oldalunk látogatottságát?
Legyen szó bármilyen vállalkozásról, a cél jó esetben mindig megegyezik:
Mindent, amit a tartalommarketing fontosságáról tudnunk kell
Tartalommarketingnek azt a marketing formát hívhatjuk, melyen át releváns, értékes,
Hasznos tippek és tudnivalók a linképítéssel kapcsolatban
A linkek a honlapok közötti vezérlést teszik lehetővé. Az oldal
Legfrissebb Bejegyzések
Milyen tényezőket érdemes figyelembe venni weboldalunk Domain nevének kiválasztásánál?
Egy honlap élete, létrehozása a név kiválasztásával kezdődik, ez pedig egy meghatározó pillanat. Mivel a megfelelő domain név kiválasztása egy hosszú távú befektetés, valami, ami megalapozhatja az online sikereinket, mindenképp alapos megfontolást kíván.
Miért érdemes szakemberre bízni a weboldalkészítést?
Manapság a digitális jelenlét nagyon fontos, és egyre nagyobb jelentőséggel bír egy hatékony weboldal megléte. Kisvállalkozások, helyi vállalkozások, szakemberek, szolgáltatók, online kereskedése, de még a non-profit szervezetek és közösségi szervezetek számára is elengedhetetlen, hogy az online térben megfelelően képviseltethessék magukat.