Elon Musk 44 milliárd dollárért megvette a Twittert

Kezdőlap » Elon Musk 44 milliárd dollárért megvette a Twittert

Elon Musk 44 milliárd dollárért megvette a Twittert

2022. május 2.

A La Vanguardia magazin legújabb szerint Elon Musk nem kevesebb, mint 44 000 millió (44 milliárd) dollárért megvette a Twitter nevű közösségi médiát, ami a marketingeseknek is érdekes hír lett. Máris új ötleteket fogalmazott meg a platformmal kapcsolatban, többek között a szerkesztési funkció hozzáadásával, amelyen a vállalat már tavaly óta dolgozik.

Bár Magyarországon nem annyira terjedt el a twittelés, azonban most ki lehet használni az új hullámot.

A Twitter a tartalom terjesztésének egyik referencia közösségi hálózatává vált, gyakorlatilag ez a vezető közösségi hálózat a médiából és a blogokból származó hírek és publikációk megosztásában. A legfrissebb információk, trendek és hírek találhatók meg rajta, ami minden országban egyre nagyobb erővel bír. Ez egy olyan platform, amely az egyes felhasználók valós idejű tevékenységéből és interakcióiból táplálkozik. Más Twitter felhasználók (és az ő segítségük vagy terjesztésük) nélkül lehetetlen nagy közönséget elérni.

Hogyan kerüljünk fel a Twitter tendenciák közé?

A SEO a Twitteren a fiók nevével kezdődik. Reprezentatívnak, közvetlennek, markánsnak és könnyen megjegyezhetőnek kell lennie. Hasonlóképpen, olyan logónak vagy vállalati arculatnak kell kísérnie, amely tökéletesen illeszkedik a cég vagy a Twitter-fiók nevéhez és értékeihez.

A multimédiás forrásoknak a márkához vagy a pozícionálni kívánt kulcsszóhoz kapcsolódó névvel kell rendelkezniük, és a kifejezéseket még kötőjelekkel (és nem szimbólumokkal) is el kell választaniuk. Az ékezeteket sem kell feltüntetni az átnevezéskor, ami főleg a magyar tartalmaknál fontos.

A videóknak minőségi, elismert és megbízható forrásból származó videóknak kell lenniük. Ráadásul minél jobban hatnak, izgatják és vonzzák a felhasználók figyelmét, annál jobb SEO-t érhetünk el, mert sokkal nagyobb az esélye, hogy újra osztják, megemlítik vagy kedvencnek jelölik.

Minden fióknak, amely pozitív hatást akar gyakorolni a Twitteren, NAPONTA legalább 3-4 tweetet kell közzétennie, ez a minimum. Nem tanácsos túl messzire menni a posztolásban, mivel a folyamatos írogatás zaklatásba megy át, és pont az ellenkezőjét fogjuk elérni. A posztokat a nap különböző időszakaiban kell közzétenni, hogy kihasználjuk az idősávokat (ha internacionális a közönségünk), és más területeket és piacokat érjünk el.

Hashtagek és trending témák

Nyilvánvaló, hogy ezeket a Twitter által biztosított eszközöket maximálisan ki kell használni. A hashtagek láthatóságot biztosítanak, és lehetővé teszik a közösségi hálózatban való keresést és a kapcsolódó tartalmak keresését. Így sokkal könnyebb lesz megtalálni a tartalmat.

És ha a hashtagek elterjedést és láthatóságot kapnak, a Trending Topics megsokszorozza azt. Az emberek sokat beszélnek a pillanatnyi trendről, a legbeszédesebb hírekről a neten. Ellenőrizni kell, hogy melyek a napi trendek, és meg kell próbálni a cég tartalmát és termékeit hozzá igazítani, hogy a cég neve vírusként terjedjen. Hazánkban még csak most kezd el szélesebb körben hódítani, azonban érdemes gyorsan felülni a trendhullámra, hogy még idejében csatlakozzunk hozzá.

Minőségi Szolgáltatásaink

Legfrissebb SEO hírek

Legfrissebb Bejegyzések

A Google a negatív SEO támadások kezeléséről beszél

2022. november 28.|

A keresőoptimalizálás (SEO) egy dinamikus módszer, amely örökké változik, hogy lépést tartson az információkeresők modern igényeivel. Manapság a Google kereső első oldalán való megjelenés hatalmas teljesítmény, amely átgondolt kulcsszókutatást, tartalomfejlesztést, közösségi stratégiát, kampánymérést és helyszíni optimalizálást igényel.

Go to Top