Az Instagram elárulja, hogy miként kerülhet valaki az ajánlások közé
Az Instagram egy nagyon népszerű közösségi hálózat a fiatalok körében, amely lehetőséget kínál arra, hogy fényképeket és videókat osszunk meg más felhasználókkal, és hogy kommenteket vagy “like-okat” kapjunk a követőinktől. A felhasználók többsége 18 és 39 év közötti, ami a millenniumi korosztály kedvenc közösségi hálózatává teszi, legalábbis egyelőre.
A nők nagyobb arányban vannak jelen, mint a férfiak, 54,17% a 45,83%-hoz képest.
Miért jó, ha a vállalkozás fent van az Instagramon?
A vállalkozás Instagram-fiókjának létesítése elengedhetetlen a marketing megtervezésében. Lehetővé teszi, hogy multimédiás posztokon keresztül megosszuk a termékeinket. Az Instagram aktív felhasználóinak számának köszönhetően nagy közönséget érhetünk el, ami napról napra növekszik. Ha pedig új ügyfeleket vonzunk, akkor növeljük az eladásokat. De hogyan érjük el, hogy az emberek ránk találjanak?
Az Instagram tippjei a vállalkozások számára
Az Instagram új gyakorlatokat tett közzé, amelyeket az alkotóknak követniük kell, hogy növeljék a jogosultságukat az ajánlásokra. Az ajánlások olyan fotók és videók, amelyeket olyan fiókoktól látunk az Instagramon, amit valójában nem követünk. Az ajánlott tartalmak az Instagram fő hírfolyamában, a feedben és a reels fülön jelennek meg.
Azt mindig tudni kell, hogy az algoritmus felelős azért, hogy a felhasználó preferenciái szerint rangsorolja, hogy milyen tartalmakat láthassunk. Bár nehéz pontosan tudni, hogyan működik, számos módja van annak, hogy megjelenjünk a követőink falán. Az Instagramnak vannak bizonyos szabályai, amelyeket fontos betartani, hogy ne blokkolják a posztjainkat:
- Ne használjunk tiltott hashtageket.
- Ne spameljünk, ne posztoljunk túl sokat.
- Legyünk óvatosak a masszív akciókkal: sok like, kikövetés, bekövetés.
- Ne vásároljunk követőket, ez soha nem jó megoldás.
Az Instagram legjobb ajánlásai
Az Instagram ajánlási irányelveinél azt kell megnéznünk, hogy mi az, amit nem szabad posztolni. Ide tartoznak az olyan tartalmak, amik erőszakot ábrázolhatnak, például emberek verekedését, olyan tartalmak, amik bizonyos szabályozott termékek, például dohánytermékek használatát népszerűsítik, vagy olyan tartalmak, amik szexuálisan kifejező vagy utaló jellegűek lehetnek, például átlátszó ruházatú emberekről készült fotók.
Ha ezeket ismerjük, akkor jöhetnek az ajánlások. Először is, ha ajánlásokat szeretnénk kapni, nyilvános fiókkal kell rendelkeznünk. Az Instagram nem ajánlja a privát fiókok tartalmát. Ezután be kell tartanunk az Instagram ajánlási irányelveit. Az Instagramnak speciális irányelvei vannak arra vonatkozóan, hogy milyen típusú tartalmakat próbál ajánlani az emberek feedjébe.
Legjobb gyakorlatok
Tegyünk közzé eredeti tartalmat: Az Instagram célja, hogy felerősítse a saját tartalmakat létrehozó alkotók elérését. Hozzunk létre lapozható tartalmakat: Tegyük az Instagram tekercseket a tartalmi stratégia részévé, mivel így nagyobb az esélyünk arra, hogy az ajánlások közé kerüljünk. És folyamatosan optimalizáljunk.
Minőségi Szolgáltatásaink
Legfrissebb SEO hírek
Hatékony SEO-technikák 2023-ban
A keresőoptimalizálás világa folyamatosan változik, ami egy-két éve még jól
SEO-tippek kisvállalkozásoknak
Hiába fektetünk időt és pénzt egy gyönyörű weboldal elkészítésébe, ha
A kulcsszavak szerepe a keresőoptimalizálásban
A SEO kulcsszavak olyan kifejezések, melyeket az online tartalomhoz adnak
A SEO egyre fontosabbá válik a vállalkozások életében
Az elmúlt időszakban az e-kereskedelem és az online elköteleződés iránti
A Google a hosszú cikkek felosztásáról beszélt
Bizonyára sokan feltettük magunknak a kérdést, hogy megéri-e az egyik
Legfrissebb Bejegyzések
Hatékony SEO-technikák 2023-ban
A keresőoptimalizálás világa folyamatosan változik, ami egy-két éve még jól működött, ma már nem biztos, hogy hatékony. A Rock Content azt vizsgálta meg, hogy melyek lesznek a 2023-ban hatékonyan működő SEO-technikák.
SEO-tippek kisvállalkozásoknak
Hiába fektetünk időt és pénzt egy gyönyörű weboldal elkészítésébe, ha az ügyfelek nem látják ezt a weboldalt. A keresőoptimalizálás, azaz a SEO segíthet az ügyfeleknek megtalálni a webhelyünket – hangsúlyozza a BDC.