A Retail Search az online kiskereskedőknek készült és javítja a felhasználói élményt

Kezdőlap » A Retail Search az online kiskereskedőknek készült és javítja a felhasználói élményt

A Retail Search az online kiskereskedőknek készült és javítja a felhasználói élményt

2022. április 11.

Az új Retail Search a Google kontextust és felhasználói szándékot megértő technológiáival készült. A célja, hogy segítse a vállalkozásokat a helyszíni keresés és az általános vásárlási élmény javításában. A Google szerint a rossz felhasználói élmény nagyon sokba kerül az online boltoknak, mivel egyre több veszteséget kell elkönyvelniük.

Ha pedig arra gondolunk, hogy a legnagyobb online vállalatokkal kell harcolniuk a vásárlókért, akkor megértjük, hogy szükség volt a változásra.

A teljeskörűen kezelhető és testre szabható Retail Search lehetővé teszi a vállalatok számára, hogy vásárlóközpontú keresési élményeket hozzanak létre. A keresőmotor indexelésre, visszakeresésre és rangsorolásra építve igyekszik megkönnyíteni a vásárlók számára a termékkeresést, miközben a kiskereskedők számára optimalizálja az üzleti célokat. Ezáltal segít az eladások fellendítésében.

Az online eladások fellendítése a Retail Search segítségével

Az internetes programok használata még nem jelent végső megoldást a problémáinkra. Amikor az eladások stagnálnak, hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy a vásárlói kör már nem működik, esetleg elmenekült tőlünk. A valóságban azonban sokkal könnyebb megtartani és meggyőzni azokat az ügyfeleket, akik már ismerik a márkát és a termékeket, mint új vásárlókat szerezni a semmiből. Éppen ezért nagyon fontos, hogy figyeljünk az igényeikre.

Ha az eladásaink csökkennek, akkor valószínűleg elhanyagoltuk a leghűségesebb ügyfeleinket. Milyen gyakran állunk meg, hogy tanulmányozzuk és meghallgassuk őket, hogy felfedezzük az új igényeiket, trendjeiket vagy a közönség körében esetleg kialakult szegmentációkat?

A régi vásárlók átlagosan többet költenek egy online áruházban, több terméket tesznek a kosarukba, és magasabb konverziót érnek el. Nem véletlen, hogy olyan marketing akciókat kell kidolgozni, amelyek felfrissítik ezeknek a hűséges fogyasztóknak a memóriáját, és megéreztetik velük, hogy fontosak számunkra. Ilyenek lehetnek a személyre szóló levelek és az ajándék kuponok, esetleg a születésnapi üdvözletek.

Egy új termék bevezetése

Ez a legdrágább intézkedés az online értékesítés növelésére, de az üzlet mindig segíthet a konverzió növelésében. Az új Reatail Search segítségének köszönhetően még pontosabb adatokat kapunk a felhasználó vágyáról és kereséséről, így könnyebben kitaláljuk az új terméket vagy szolgáltatást. Ilyenkor azonban fontos tudni, hogy a frissítés 12 hetet is igénybe vehet, tehát nem várhatunk azonnali csodát, de mindenképpen segít abban, hogy az üzlet ne avuljon el.

A tartalom minőségének javítása

Az e-kereskedelem világa szereti a számokat, de kevés szó esik a tartalom minőségéről. Az ár mellett a vásárlók viselkedésének fő oka – jóban-rosszban – a termékekről kapott információk. És ez az összes katalógusanyagra érvényes: minél többet kínálunk a vásárlónak, annál jobb online értékesítési konverziót érhetünk el. Gondoskodjunk a minőségi képekről, a pontos leírásokról, az egyértelmű funkciókról, és nem utolsó sorban a SEO-ról. Tegyük hitelessé a weboldalt ajánlásokkal és valódi felhasználói véleményekkel.

Minőségi Szolgáltatásaink

Legfrissebb SEO hírek

Legfrissebb Bejegyzések

Go to Top