A mesterséges intelligencia és a tartalomgyártás

Kezdőlap » A mesterséges intelligencia és a tartalomgyártás

A mesterséges intelligencia és a tartalomgyártás

2023. május 25.

Nem kérdés, hogy a mesterséges intelligencia már most elkezdett nagy hatást gyakorolni azokra, akik nap mint nap tartalmat készítenek. A jövő már itt van – mondják a szakemberek, mások pedig tartanak attól, hogy a „robotok” elveszik az emberek munkáját.

Hisz már ma is bármikor, amikor bejelentkezünk valamelyik közösségi média csatornára, rengeteg olyan hírt láthatunk, melyet a mestereséges intelligencia alkotott. Azonban nem minden fekete vagy fehér, a mestereséges intelligencia akár segíthet is a tartalomgyártásban és a keresőoptimalizálásban – hangsúlyozza a moz.com.

A technológia folyamatosan fejlődik – mondta Ross Simmonds –, épp egy evolúció zajlik. Mint amikor létrejöttek a modern nyomdagépek, vagy amikor megjelentek a laptopok, vagy amikor a VHS-t felváltotta a DVD, majd a streaming oldalak. Ez az evolúció ma a generatív mesterséges intelligencián keresztül zajlik, és a munkafolyamatok, a tartalomkészítés fejlődésében is jelentős szerepet játszhat a mestereséges intelligencia. Néhányan talán félnek ettől, hisz úgy vélik, hogy az AI az írókat helyettesíti, azonban ezeknek az eszközöknek nem ez a célja.

A mesterséges intelligencia egy olyan eszköz, amit arra használhatunk, hogy jobbak legyünk. Ha valaki jó tartalomíró, akkor lehetősége van arra, hogy a mesterséges intelligencia eszközeivel javítsa, fokozza a sebességet, mellyel nagyszerű tartalmat tud létrehozni.

Érdemes azzal is tisztában lenni, hogy a ma rendelkezésre álló technológia tovább fog fejlődni, és ezért is érdemes az alkotás régi módjáról az újra váltani és kihasználni a mestereséges intelligencia nyújtotta lehetőségeket.

Ha például egy blogbejegyzést szeretnénk írni, a dolog a kutatással kezdődik, a folyamatot azzal kezdjük, hogy megértjük, milyen kulcsszavakat fog a közönség beírni a Google-ba. Megpróbáljuk megérteni a keresési szándékot a viselkedés mögött. Aztán beszélhetünk az ügyfeleinkkel, megismerjük az igényeiket, és ezeket az információkat felhasználhatjuk arra, hogy megismerjük, milyen történeteket kell létrehoznunk.

Fontos a közösségi oldalak elemzése is, ezeket megvizsgálva megtudjuk, hogy miről is beszél a közönségünk. Ebben például igen nagy segítséget nyújthat a mesterséges intelligencia. Egy olyan eszközről van szó, ami fogja az összes tartalmat az interneten és egy csomó mindent összegyűjt belőle. Nyelvi feldolgozással megérti, és olyan történetekkel és üzenetekkel áll elő, melyek valóban természetesnek, emberi hangzásúnak tűnnek.

Ha például van egy kutatásunk, egy Google-táblázatban összefoglalva, megmondhatjuk a mesterséges intelligenciának, hogy 10 blogbejegyzést szeretnénk látni ebből a kutatásból. Kérünk tőle 10 főcímet, majd megkérjük, hogy írjon ezekhez vázlatot. Megadhatunk neki kulcsszavakat, írathatunk bevezetőt és így tovább.

Mindebből is látszik, hogy ezek az eszközök segítséget jelentenek, könnyebbé teszik a munkát, kiegészítenek bennünket. Gyorsabban tudunk jobb tartalmat létrehozni, azonban ehhez az is kell, hogy jól bánjunk a mestereséges intelligenciával, hogy tudjuk, hogy milyen parancsokat kell adni a legjobb végeredményhez. És ez lesz az, ami igazi versenyelőnyt jelent majd a tartalomgyártás és keresőoptimalizálás terén.

Minőségi Szolgáltatásaink

Legfrissebb SEO hírek

Legfrissebb Bejegyzések

Milyen tényezőket érdemes figyelembe venni weboldalunk Domain nevének kiválasztásánál?

2023. szeptember 29.|

Egy honlap élete, létrehozása a név kiválasztásával kezdődik, ez pedig egy meghatározó pillanat. Mivel a megfelelő domain név kiválasztása egy hosszú távú befektetés, valami, ami megalapozhatja az online sikereinket, mindenképp alapos megfontolást kíván.

Miért érdemes szakemberre bízni a weboldalkészítést?

2023. szeptember 29.|

Manapság a digitális jelenlét nagyon fontos, és egyre nagyobb jelentőséggel bír egy hatékony weboldal megléte. Kisvállalkozások, helyi vállalkozások, szakemberek, szolgáltatók, online kereskedése, de még a non-profit szervezetek és közösségi szervezetek számára is elengedhetetlen, hogy az online térben megfelelően képviseltethessék magukat.

Go to Top