A kulcsszavak szerepe a keresőoptimalizálásban
A SEO kulcsszavak olyan kifejezések, melyeket az online tartalomhoz adnak hozzá annak érdekében, hogy javítsák a keresőmotorok rangsorolását az adott kifejezésekre. A legtöbb kulcsszót a kulcsszókutatási folyamat során fedezik fel és a keresési mennyiség, a verseny és a kereskedelmi szándék kombinációja alapján választják ki.
Ez ugyan nem hangzik túl egyszerűnek, de vannak olyan alapvetések, melyek segíthetnek a megfelelő kulcsszavak meghatározásában – írja a Backlinko.
Ha valaki a tartalmait olyan szavak és kifejezések köré optimalizálja, amelyekre az emberek keresnek, akkor a webhelye magasabb helyezést érhet el ezekre a kifejezésekre, tehát előbbre rangsorolódik a keresők találati listáján. A jobb helyezés tehát több forgalmat irányíthat a weboldalunkra. Éppen ezért van az, hogy minden SEO-kampány fontos része a megfelelő kulcsszavak megtalálása.
Sőt, a keresőoptimalizálás a SEO kulcsszavak nélkül szinte lehetetlen. Ha már van egy listánk a megfelelő kulcsszavakról, akkor lehet dolgozni az olyanokon, mint az oldal felépítése, a termék- és kategóriaoldalak megtervezése, a tartalom írása blogbejegyezésekhez és Youtube-videókhoz, valamint a céloldalak és értékesítési oldalak optimalizálása.
A sikeres kulcsszóválasztás
Sokan olyan kulcsszavakat céloznak meg, melyek túl versenyképesek, ilyen például a fogyás vagy épp a biztosítás. Lehetséges természetesen egyszavas SEO kulcsszavakra is rangsorolni, de még ha mindent jól is csinálunk, akkor is évekbe telhet, míg a találati lista elejére kerülünk. Érdemesebb tehát inkább a hosszú kulcsszavakra összpontosítani, ezek általában négy, vagy annál több szavas kifejezések.
Ezek az úgynevezett long tail kulcsszavak, melyekről egész könnyű tájékozódni, ha elkezdjünk beírni valamit a Google-ba, a rendszer javasolni fogja a kereséseket. Több netes eszköz is rendelkezésre áll erre a célra, ezek ingyenesek és kérdésalapú kulcsszavakat mutatnak, olyanokat, melyek köré érdemes SEO-tartalmat létrehozni.
Az egyik ilyen eszköz az AnswerThePublic.com, egy másik pedig a questiondb.io. A hosszú kulcsszavak nagy előnye, hogy általában nincs nagy verseny a Google első oldalán.
A kulcsszavakkal és az egész keresőoptimalizálással kapcsolatban érdemes hosszú távon gondolkodni, nemcsak hetekben, hónapokban, hanem években. Ahhoz ugyanis, hogy az erőfeszítéseink megtérüljenek, kitartónak kell lennünk, a sikerben pedig nagy szerepe van annak, hogy olyan kifejezésekre összpontosítunk, melyek népszerűsége növekszik.
Amikor pedig megvannak a tökéletes kulcsszavak, akkor ideje használni őket. Először is fontos, hogy egy fő kulcsszó mellett tegyük le a voksunkat, tehát a tartalmat ne több különböző kifejezés köré optimalizáljuk, ez ugyanis csak ritkán működőképes.
Ezután pedig a tartalomban elég csak néhányszor használni a kulcsszót, nem kell túlzásba esni. Végezetül arról is meg kell győződni, hogy a kulcsszó megjelenik a címben és az URL-címben is. A tartalomstratégia ettől sokkal komplexebb, mint ahogy a SEO is, azonban nem árt tisztában lenni az alapokkal és az alapfogalmakkal.
Minőségi Szolgáltatásaink
Legfrissebb SEO hírek
Hogyan befolyásolja a keresőoptimalizálás az oldalunk látogatottságát?
Legyen szó bármilyen vállalkozásról, a cél jó esetben mindig megegyezik:
Mindent, amit a tartalommarketing fontosságáról tudnunk kell
Tartalommarketingnek azt a marketing formát hívhatjuk, melyen át releváns, értékes,
Hasznos tippek és tudnivalók a linképítéssel kapcsolatban
A linkek a honlapok közötti vezérlést teszik lehetővé. Az oldal
Minden, amit tudnunk kell a tartalommarketingről
Napjainkban bátran kijelenthetjük, hogy a digitális marketing többet ér, mint
A tartalom szerepe a hatékony keresőoptimalizálásban
A SEO-iparág folyamatosan fejlődik, egyre másra születnek az újabb és
Legfrissebb Bejegyzések
Hogyan befolyásolja a keresőoptimalizálás az oldalunk látogatottságát?
Legyen szó bármilyen vállalkozásról, a cél jó esetben mindig megegyezik: elérni, hogy a leendő vásárlóink minket válasszanak, és ne a konkurenciát. Az biztos, hogy a mai modern világban az online jelenlét nélkül nem tudunk hosszú távon láthatóak maradni, ha pedig
Mindent, amit a tartalommarketing fontosságáról tudnunk kell
Tartalommarketingnek azt a marketing formát hívhatjuk, melyen át releváns, értékes, és izgalmas tartalmakat oszthatunk meg olyan módon, hogy az viszonylag gyorsan, és könnyedén el tudjon jutni a meghatározott célközönségéhez. Ennek során pedig természetesen törekedni kell arra, hogy az oldal látogatóiból