A Google a negatív SEO támadások kezeléséről beszél
A keresőoptimalizálás (SEO) egy dinamikus módszer, amely örökké változik, hogy lépést tartson az információkeresők modern igényeivel. Manapság a Google kereső első oldalán való megjelenés hatalmas teljesítmény, amely átgondolt kulcsszókutatást, tartalomfejlesztést, közösségi stratégiát, kampánymérést és helyszíni optimalizálást igényel.
Nem meglepő, hogy van néhány vállalat, amely nem hajlandó erőfeszítéseket tenni vagy befektetni a webhelyek megfelelő fejlesztésébe. Ehelyett inkább a rövidebb utakat – negatív SEO-taktikákat – választják, amelyek célja a tisztességes versenytársak kiütése és az áhított első helyek elfoglalása, csakhogy csalással. Egyes szakemberek szándékosan gyakorolják a negatív SEO-t, hogy gyors eredményeket érjenek el ügyfeleik számára, míg mások véletlenül kerülnek erre az útra, mert nem tudnak jobbat.
Mi a negatív SEO?
A negatív SEO a rosszindulatú taktikák alkalmazását jelenti, amiknek mindig az a céljuk, hogy rontsák valakinek a hírnevét a Google-nél, és ellopják a keresőmotorok rangsorát a fontos kulcsszavakra, hogy aztán egy versenytárs webhelyén használják. A múltban a negatív SEO egyet jelentett a bannerhirdetésekkel, miközben a mai negatív SEO sokkal összetettebbé és kifinomultabbá vált.
Példák a negatív SEO-ra
Linkfarm: Valaki rossz minőségű linkeket irányíthatnak a mi webhelyünkre olyan oldalakról, amelyeket kizárólag azzal a céllal hoztak létre, hogy haszontalan, spammelő, nem kapcsolódó linkeket helyezzenek el.
Duplikált tartalmak közzététele: A tartalmunk másolása és beillesztése, majd közzététele több webhelyen az egyik legegyszerűbb módszer, amellyel a spammerek ellenünk dolgoznak.
A tartalom módosítása: Ez a fejléc- vagy lábléc-sablonokon a láthatatlan scriptek futtatását jelenti.
Hamis közösségi médiaprofilok létrehozása: A spamterjesztők gyakran választják a közösségi médián keresztül történő támadást, ahol fiókokat hoznak létre egy vállalat nevével, és negatív értékeléseket tesznek közzé, vagy rossz minőségű posztokat tesznek közzé, hogy tönkre tegyék a márka hírnevét.
Az oldal indexelésének megszüntetése: Ez a robots.txt fájl megváltoztatását jelenti a szerveren, hogy eltávolítsák a keresésből.
Rosszindulatú szoftverek hozzáadása: Ha rosszindulatú szoftverek támadják meg a webhelyet, a Google a továbbítás előtt figyelmeztetheti a felhasználókat, hogy ezt az oldalt feltörhették, ami a forgalom zuhanását okozza.
Mit tanácsol a Google?
Mueller, a Google egyik alkalmazottja, azt tanácsolja, hogy hagyjuk figyelmen kívül a problémát. Ennyi, hagyjuk figyelmen kívül.
Itt a teljes válasza:
Én egyszerűen figyelmen kívül hagynám őket. Gondoljon erre így: ha a versenytársai hozzáértőek, nem fognak negatív linkeket építeni önnek. Ha a versenytársai inkompetensek, a linkeknek nem lesz semmi hatása.
Igen, a Google figyelmen kívül hagyja a nyilvánvalóan spam linkeket, így nincs szükség a letiltásukra. Csak azért, mert valaki megpróbálja tönkre tenni a hírnevünket, nem kell azt hinnünk, hogy sikerülni is fog neki.
Minőségi Szolgáltatásaink
Legfrissebb SEO hírek
A Google a hosszú cikkek felosztásáról beszélt
Bizonyára sokan feltettük magunknak a kérdést, hogy megéri-e az egyik
Kulcsfontosságú információk a 2023-as stratégia megalapozásához
Ha vége az évnek, akkor mindig szükségünk van pár jó
Hogyan tudjuk garantálni az indexelést linképítés esetén?
2021-től folyamatos problémát jelent a weboldal tulajdonosok számára, hogy a
A Google a negatív SEO támadások kezeléséről beszél
A keresőoptimalizálás (SEO) egy dinamikus módszer, amely örökké változik, hogy
A Google előrejelzései szerint a backlinkek hatása csökkenni fog
A backlinkek egy weboldal egy adott oldaláról egy másik weboldalra
Legfrissebb Bejegyzések
A Google a hosszú cikkek felosztásáról beszélt
Bizonyára sokan feltettük magunknak a kérdést, hogy megéri-e az egyik cikket feldarabolni. Ha például nagyon részletesen beszélünk egy témáról, akkor lehet, hogy egy egész sorozat megírására gondolunk, ami több linket tudna generálni.
Kulcsfontosságú információk a 2023-as stratégia megalapozásához
Ha vége az évnek, akkor mindig szükségünk van pár jó és működő tippre a januári kezdéshez. Ma egyre nagyobb a verseny a tapasztalt, SEO szakemberekért, akik magas fizetést kapnak. Ezek a szakemberek a nagyobb vállalatoknál betöltött szerepeik során egyedi kihívásokkal