A Google 5 változtatást jelentett be a mobilos kereséshez
Talán senkinek nem kell elmagyarázni, hogy miért a Google a legfelkapottabb kereső napjainkban. Ez azonban azt is jelenti, hogy folyamatosan újítaniuk kell. A boldog felhasználó nem vált böngészőt. Nézzük, hogy milyen újítások várhatóak a SEJ szerint.
Google keresési gyorsbillentyűk
A Google-keresésnek számos módja van a szöveges lekérdezés beírásán túl. Az egyik felkapott lehetőség egy képernyőkép feltöltése, ami segít egy termék megtalálásában. Vagy ott van a Google Lens, aminek a segítségével szöveget fordíthatunk, és dalokat is kereshetünk a mikrofonba dúdolva. Most azonban az iOS-re készült Google-alkalmazásban a Google-keresés összes fejlett módszere jobban láthatóvá válik a megérinthető gyorsbillentyűkkel. Sajnos az Androidos felhasználóknak még várniuk kell vele.
Eredmények a keresősávban
A Google még gyorsabbá és eredményesebbé teszi a mobilos keresést úgy, hogy a keresősávban megjeleníti az eredményekre mutató linkeket. Amikor elkezdünk gépelni, a Google már a lekérdezés elküldése előtt elkezdi feltölteni az eredményeket. Ez egy kicsit hasonlít a számítógépes megjelenítésre, de talán sokan vártunk már erre.
Továbbfejlesztett lekérdezési finomítások
A Google megkönnyíti a legmegfelelőbb találatok megtalálását a lekérdezés finomításainak megjelenítésével. Ahogy beírjuk a lekérdezést a mobil keresősávba, a Google ötleteket kínál a kérdés pontosítására. Ez azt jelenti, hogy mától nem baj, ha rosszul fejezzük ki magunkat, mivel így is megtalálhatjuk, amit keresünk.
Google Webes történetek
A Google a Google Web Stories mélyebb integrációjával most vizuálisabbá teszi a mobilkeresést. A legrelevánsabb és leghasznosabb információkat, köztük a web alkotóitól származó tartalmakat hamarabb megtaláljuk, ez pedig lényegesen javít a keresésen.
Szöveg, kép és videó kombinálása
A Google a mobilos keresési találati oldalakat a felfedezés végtelen lehetőségévé alakítja. Mi felteszünk egy kérdést, majd kiválasztjuk, hogy mi érdekel minket igazán. Többé nem kell váltogatnunk a web, a képek és a videó lapok között, mivel a Google az összeset a címlapon jeleníti meg.
Miért a Google a leggyakrabban használt keresőmotor a világon?
A Google ma a világszerte leggyakrabban használt keresőmotor. Pont. Ez így van, és ezt mutatják a mérőszámok is, annak ellenére, hogy léteznek más fontos keresőmotorok, mint a Bing és a Yahoo. Jelentősége akkora, hogy manapság, amikor az emberek a SEO pozicionálásról és a keresőmotorokról beszélnek, a Google-t emlegetik, sőt, szinonimaként vagy kiegészítésként használják e fogalmakhoz. A Google jelenlegi sikerére egyszerű a válasz: ez volt az első olyan keresőmotor, amely komolyan vette a munkáját.
Fő újítása az volt, hogy figyelembe vette a linkek által szerzett oldalak tekintélyét. A Google kifejlesztett egy rendszert ennek a tekintélynek a számszerűsítésére, és “PageRank”-nek nevezte el. Mindezen fejlesztéseknek köszönhetően a felhasználók megszokták, hogy a Google-t használják más keresőmotorok helyett. Ez eredményezte a jelenlegi pozícióját.
Minőségi Szolgáltatásaink
Legfrissebb SEO hírek
Hatékony SEO-technikák 2023-ban
A keresőoptimalizálás világa folyamatosan változik, ami egy-két éve még jól
SEO-tippek kisvállalkozásoknak
Hiába fektetünk időt és pénzt egy gyönyörű weboldal elkészítésébe, ha
A kulcsszavak szerepe a keresőoptimalizálásban
A SEO kulcsszavak olyan kifejezések, melyeket az online tartalomhoz adnak
A SEO egyre fontosabbá válik a vállalkozások életében
Az elmúlt időszakban az e-kereskedelem és az online elköteleződés iránti
A Google a hosszú cikkek felosztásáról beszélt
Bizonyára sokan feltettük magunknak a kérdést, hogy megéri-e az egyik
Legfrissebb Bejegyzések
Hatékony SEO-technikák 2023-ban
A keresőoptimalizálás világa folyamatosan változik, ami egy-két éve még jól működött, ma már nem biztos, hogy hatékony. A Rock Content azt vizsgálta meg, hogy melyek lesznek a 2023-ban hatékonyan működő SEO-technikák.
SEO-tippek kisvállalkozásoknak
Hiába fektetünk időt és pénzt egy gyönyörű weboldal elkészítésébe, ha az ügyfelek nem látják ezt a weboldalt. A keresőoptimalizálás, azaz a SEO segíthet az ügyfeleknek megtalálni a webhelyünket – hangsúlyozza a BDC.