5 lépés, hogy megjelenjünk a Google találati listáján
Bizonyára mindenki ismeri a Google keresőmotorját, és ha saját weboldalon dolgozunk, akkor alig várjuk, hogy megjelenjünk az első oldalakon. Ez könnyűnek tűnik, de nem adják ingyen, tehát mindenkinek meg kell dolgoznia a látható eredményekért. Ha te is szeretnél a honlapoddal találkozni az első helyeken, akkor ez az öt tipp biztosan segíteni fog!
Előzzük meg a Google-t
Úgy tűnhet, hogy a Google mindent tud rólad, de ez nem így van. Tény és való, hogy a Google robotok folyamatosan figyelik a hálózati tartalmat, és bármikor elérik a webhelyet, bizonyos műveletekkel mi is gyorsíthatunk a folyamaton. Az első lépés, hogy a Google megtudja, hogy létezünk. Nincs más dolgunk, mint elküldeni a weboldalunk elérhetőségét a Google Search Central-nak, így lényegesen hamarabb értesül a létezésünkről.
(Google Search Central (formerly Webmasters) | Web SEO Resources)
Legyenek ránk mutató hivatkozások
A következő lépés a hivatkozások elhelyezése. Persze, nem elég a mi weboldalunkat telepakolni linkekkel, hanem ránk mutatkozó hivatkozások is fognak kelleni. Miért? Mert a Google robotok rá fognak menni ezekre a linkekre, ellenőrizni fogják azokat, és sokkal hamarabb eltalálnak hozzánk. A ránk mutató hivatkozásokat úgy tudjuk elérni, ha fizetett együttműködést folytatunk valakivel, vagy jobb esetben megkérhetjük valamelyik ismerősünket.
Jó kulcsszavak
A honlaptulajdonosok sokszor megkapják azt a tanácsot, hogy válasszák ki jól a kulcsszavakat. Bizonyára mindenki hallott ezekről a fogalmakról, és ha azt akarjuk, hogy a Google megtaláljon minket, akkor nekünk is használnunk kell. A kulcsszavak általában pár szóból álló kifejezések, amiket az internetfelhasználók valószínűleg keresni fognak.
Ha ezeket használjuk a webhelyen és a blog részen, akkor a Google tudni fogja, hogy miről szól a honlapunk. Nem véletlen, hogy minden cégnél szükség van kulcsszókutatásra, mert így a szövegírók tudni fogják, hogy miről írjanak.
Meta adatok
A metacímkék gondoskodnak arról, hogy a Google gyorsan megtaláljon minket, és ezek az elemek döntenek a weboldal helyzetéről. A metacímkék valójában nem jelennek meg a webhelyen, de a tömör megfogalmazásuk meggyőzi a robotokat, és ajánlani fogják az oldalunkat. Az a legjobb, ha a címkék tartalmazzák a kulcsszavakat. A meta akkor fog megjelenni, amikor valaki a keresőt használja. A weboldal neve alatti rövid, tömör részt hívjuk így, ami gyakran megpróbálja összefoglalni, hogy miről szól az adott bejegyzés, tehát amolyan ügyfélcsalogató.
Mobilnézet
Ha azt akarjuk, hogy a Google ajánljon minket, akkor mobilnézetre is optimalizálni kell a weboldalt. Ma már senki nem szereti, ha a telefonon miniatűr betűkkel jelenik meg egy hosszú leírás. Senki nem fog ránagyítani, hanem egyszerűen másik oldalra kattint majd. A Google pedig pontosan azt keresi, amit a felhasználói, tehát csak azokat az oldalak fogja ajánlani, ahol mindenki kényelmesen hozzáfér a tartalmához. Mindig győződjünk meg róla, hogy a webhelyünk reszponzív, és a létező összes kijelzőméreten olvasható marad.
+ helyi SEO
Extra tippként érdemes megemlíteni, hogy jelenjünk meg a Google Térképen is. Ma már senki nem megy ki az utcára anélkül, hogy ne ellenőrizné a cég elérhetőségét vagy nyitvatartását.
Minőségi Szolgáltatásaink
Legfrissebb SEO hírek
Hogyan befolyásolja a keresőoptimalizálás az oldalunk látogatottságát?
Legyen szó bármilyen vállalkozásról, a cél jó esetben mindig megegyezik:
Mindent, amit a tartalommarketing fontosságáról tudnunk kell
Tartalommarketingnek azt a marketing formát hívhatjuk, melyen át releváns, értékes,
Hasznos tippek és tudnivalók a linképítéssel kapcsolatban
A linkek a honlapok közötti vezérlést teszik lehetővé. Az oldal
Minden, amit tudnunk kell a tartalommarketingről
Napjainkban bátran kijelenthetjük, hogy a digitális marketing többet ér, mint
A tartalom szerepe a hatékony keresőoptimalizálásban
A SEO-iparág folyamatosan fejlődik, egyre másra születnek az újabb és
Legfrissebb Bejegyzések
Hogyan befolyásolja a keresőoptimalizálás az oldalunk látogatottságát?
Legyen szó bármilyen vállalkozásról, a cél jó esetben mindig megegyezik: elérni, hogy a leendő vásárlóink minket válasszanak, és ne a konkurenciát. Az biztos, hogy a mai modern világban az online jelenlét nélkül nem tudunk hosszú távon láthatóak maradni, ha pedig
Mindent, amit a tartalommarketing fontosságáról tudnunk kell
Tartalommarketingnek azt a marketing formát hívhatjuk, melyen át releváns, értékes, és izgalmas tartalmakat oszthatunk meg olyan módon, hogy az viszonylag gyorsan, és könnyedén el tudjon jutni a meghatározott célközönségéhez. Ennek során pedig természetesen törekedni kell arra, hogy az oldal látogatóiból