Köszöntelek az oldalon. Prémium linkmarketing és linképítés szolgáltatásunkról szeretnék most pár szót ejteni. Lesz egy kis hazai történelem, egy kis számolás, illetve az eddig elért eredményeinkről is olvashatsz.

Hogyan kezdődött nálunk a prémium linképítés?

Sokan a 2012. áprilisi Google Pingvin algoritmussal hozzák kapcsolatba a linkkatalógusok halálát, illetve innen számolják az úgynevezett prémium linképítést, linkmarketinget, PR cikkek építését. Számos elnevezés elterjedt, amivel igazából nem érdemes foglalkozni, mert egyedül a minőségi és professzionális munka a lényeg, ami a szolgáltatás mögött található. Nálunk kizárólag ilyen megbízással találkozhatsz.

De kanyarodjunk vissza a kezdetekhez..

Jómagam (cikk szerzője) is rendelkeztem régen egy igazán minőségi katalógus-rendszerrel, mely több specifikus témában, de globálisan is kiszolgálta az akkori linképítés igényeit. Ez viszont tényleg régen volt. Nagyjából 2008-2010 közötti években. Fontosnak tartom megemlíteni, hogy 2010-ben kezdtem felfedezni azt a tényt, hogy a linkkatalógusok ideje lejárt. Mindezt úgy, hogy én is rengeteg weboldal gyűjteménnyel rendelkeztem, amibe iszonyatosan sok energiát öltem bele. Ekkor viszont még senki sem sejthette a pingvin eljövetelét, mint ahogyan én sem, csupán a körülményeket láttam.

Hangot adtam kollégák körében annak, hogy a linkgyűjteményekkel már nem érdemes foglalkozni (2010!), amit igen negatívan fogadtak. Nem véletlen, hiszen sokan dolgoztak a saját gyűjteményeiken, amit természetesen elfogultan, de erővel védelmeztek. Nekem se tetszett az állapot, de láttam, hogy nem lesz ez jó így, nem érdemes tovább beküldözgetni saját és ügyfeleink oldalát ezekbe a katalógusokba, ezért lépnem kellett.

Megszabadultam a saját linkkatalógusaimtól (eladtam), és innentől kezdve már nem volt visszaút. Irány a minőségi linképítés felé!

2010-től folyamatosan elkezdtem tehát felépíteni egy olyan erőforrás-rendszert, mely arra alkalmas, hogy magas bizalmi faktorral rendelkező helyekről, értékes és terjedelmes tartalom környezetében, hatékony technikákkal lehessen linkelni benne. Ez persze így egyszerűnek hangzik, de nagyon ki kellett tapasztalni a megvalósítást, ugyanis nem kevés tényezőtől függött az eredmény, mi több a siker. Mivel napi 8-12 órában foglalkozom (jelenleg is) a keresőoptimalizálással és linképítéssel, így egyre jobban beleláttam abba, hogyan is lehet ezt igazán hatékonyan végezni.

2010-től tehát már csak és kizárólag ezt a módszert, technikát használtuk saját és ügyfeleink számára, hogy az online sikereket növeljük. Mindeközben folyamatosan fejlesztettük és növeltük az erre a célra szánt erőforrásokat. Szemem előtt mindig is a legmagasabb minőség, mint cél elérése lebegett.

2012. áprillis 24.: Google Pingvin 1.0

Ez a nap volt a hazai SEO szakma rémnapja (Mi az a Google Pingvin?). Hozzá kell tegyem, hogy csak részlegesen. Ugyanis azok jártak rosszul, akik fanatikusan ragaszkodtam a katalógusos linképítéshez, és a mennyiségre törekedtek inkább, a minőség helyett. Én örültem a pingvin algoritmus megjelenésének, mert nagyobb teret kapott az a fajta professzionális minőség, amit már 2 éve elkezdtünk. Természetesen ez előtt volt létjogosultsága a linkgyűjteményeknek, sok pénzt lehetett bezsebelni rövid idő alatt vele, ha valaki ügyesen csinálta. Ugyanakkor az igényes munkát a Google már régen is díjazta, ezt pedig meg is bélyegezte a pingvin algoritmussal, amikor is sok büntetést kiosztott a weboldalakra. Éljen!

Nem mindenkit érintett azonban a büntetés azok közül, akik a régi, elavult technikát használták. Az ilyen fajta trükközés, véletlenszerűség mindig is jelen volt a keresőóriás rangsorolási tényezői között, ezért ez sem volt meglepő. Így voltak mázlistái és balszerencsések egyaránt a történetben. Akik az igényes munka felé törekedtek, ők nem mázlistái, hanem nyertesei a fordulópontnak. Ezek közé tartozunk mi is. Se saját, se ügyfeleink oldalát nem érintette a büntetés, ezért magabiztosan folytattuk tovább, amit kell.

Prémium Linképítés

Prémium Linképítés számokban

Ez a fogalom nálunk már 2010-ben megjelent, mint ahogy fentebb olvashatod. Látva viszont a tényeket és a piacot, szükség volt a linképítés átreformálására úgy, hogy az a minőségben ne szenvedjen kárt. Ezért a sok tapasztalat és rutin után létrehoztuk a prémium linképítés csomagokat úgy, hogy azok a lehető leghatékonyabbak legyenek, a legkisebb kockázati tényezőkkel. Tulajdonképpen a technika ugyanaz maradt, csak az erőforrásaink eladható csomagokká álltak össze úgy, hogy azt alapos tervezés előzte meg.

A tervezés..

A tervezés nem a minél több eladhatóság jegyében született, hanem inkább a kockázatmentes eredményekre koncentrálva. A csomagok előtt egyébként különálló szolgáltatásként nem volt jelen a prémium linképítés nálunk, hanem a komplex kereső-optimalizálási folyamatok során használtuk fel.

Bár 2012. áprilisában jelent meg először a pingvin algoritmus, az alapos tervezés hosszú és körülményes folyamat volt, így 2013. elejétől kezdtük csak el árulni az elkészült csomagokat. A vártnál is nagyobb népszerűsége lett, meghozta tehát gyümölcsét a sok-sok tervezés. Ennyi év elteltével megmutatom számokban, mit is jelent ez. Mivel a minőség volt a fontos, nem a mennyiség, így ha hónapra átlagolsz, akkor kb. 5 csomag jön ki, csomagonként 10 db cikkel (lásd csomagjaink leírását itt)

Prémium Linképítés 2013-2016. – Számokban

(kerekített értékek)

  • 5 793 000 leütött karakter
  • 5 500 érdekes és hasznos tartalomba ágyazott link
  • 2 240 megírt, értékes cikk
  • 224 eladott prémium linképítés csomag
  • kb. 77 elégedett ügyfél
  • 0 Google és Pingvin büntetés

Ha még nem tartozol ügyfeleink közé, de szeretnéd, ha valóban eredményes prémium linképítés kampányt kapnál, akkor keress minket bizalommal.

Prémium linképítésünk 2 fő célja:

  1. Elkerülni és megelőzni a google büntetéseket!
  2. Kulcsszavak organikus pozíciójának javítása!

Rendelj MOST

2016. december 8.

Üdvözlettel:
Nagy Arnold, SEO és Google-optimalizálási szakértő
Prémium Linképítés, Projekt Menedzser