Tippek a SEO-stratégia megtervezéséhez
Sokan még mindig nem tudják pontosan, hogy mi is az a SEO, vagyis a keresőoptimalizálás és hogy miért fontos, hogy vállalatunknak legyen egy SEO-stratégiája. Erre nézve ad tippeket a moz.com, ami hangsúlyozza, hogy a SEO-stratégia célja, hogy javítsa egy weboldal láthatóságát a keresőmotorokban, például a Google-ban vagy a Bingben.
Egy erős SEO-stratégia javítja a webhelyünk rangsorolását minden olyan meglévő kulcsszóra, amelyre jelenleg a keresőmotorok találati oldalain szerepel. A szerves forgalom és a konverzió szempontjából is igen fontos, hogy legyen egy jó SEO-stratégia.
Ennek kialakításához fontos, hogy megértsük, hogy vagyunk most, legyenek elérhető céljaink és hogy megtervezzük a pontos lépéseket, melyekkel ezt el tudjuk érni. Az első lépés pedig, hogy átlássuk oldalunkat, nézzük meg, hogy vannak-e olyan problémák, melyeket orvosolni szükséges a SEO-jelenlét maximalizálása érdekében.
Kulcsfontosságú az is, hogy értékeljük a versenytársakat. Ha ugyanis elemezzük a konkurenciát, az segít reális célokat kitűzni, hisz képet kaphatunk a versenytársak legértékesebb kulcsszavairól, ezek lesznek azok a keresőkifejezések, amelyekért a webhely kulcsfontosságú oldalainak optimalizálásával versenyezni szeretnénk.
Amellett, hogy megnézzük, hogy a versenytársak milyen kulcsszavai állnak jól, miben tudunk mi javulni, érdemes azt is megvizsgálni, hogy milyen típusú tartalmat állítanak elő rendszeresen a versenytársaink. Van-e blogjuk például, milyen és mennyi tartalmat tesznek közzé és azt milyen gyakran.
Fontos azzal is tisztában lenni, hogy a jó SEO-stratégia egy csapatmunka, tehát a webfejlesztők, tartalomfejlesztők és a vállalat vezetésének közös munkája. Ha a kutatáson túl vagyunk, itt az ideje tételes listát készíteni az összes elvégzendő feladatról. Ezen kívül érdemes létrehozni egy olyan felületet is, amellyel nyomon követhetjük a fejlődésünket.
A keresőoptimalizálás egy kicsit olyan, mint a házépítés. Ami azt jelenti, hogy az elején még nem a bútorok és a dekoráció a fontos, hanem az erős alapok. A weboldalunk szempontjából ez pedig szilárd alapokat jelent, e nélkül nem is érdemes belekezdeni egy stratégia létrehozásába. Legyen tehát egy gyors, jól működő, látványos, felhasználóbarát honlapunk, ez jelenti az alapot.
Fontos, hogy a meglévő tartalmat is optimalizáljuk a keresőmotorok számára. Ha pedig a tartalomban hiányosságok vannak, akkor ezeket a kulcsszavas hiányosságokat célzott, SEO-központú tartalom megosztásával tudjuk megoldani. Mindemellett az is fontos, hogy erősítsük a tartalmunkat a közösségi médiában is.
Ne feledkezzünk el a rugalmasságról sem, a digitális világ ugyanis folyamatosan változik és lehetséges, hogy novemberben már olyan váratlan prioritások jelennek meg, melyekkel az év elején még nem számoltunk. Tehát kövessük folyamatosan nyomon a nagyértékű kulcsszavakat, így észre fogjuk venni azt is, hogy melyek webhelyünk erős és gyenge területei. Egy cselekvési terv segít abban, hogy a céljainkra összpontosítsunk, ez azért fontos, mert a keresőmarketingben érdemes módszeresnek, ugyanakkor alkalmazkodóképesnek lenni.
Minőségi Szolgáltatásaink
Legfrissebb SEO hírek
Tippek a SEO-stratégia megtervezéséhez
Sokan még mindig nem tudják pontosan, hogy mi is az
A mesterséges intelligencia és a tartalomgyártás
Nem kérdés, hogy a mesterséges intelligencia már most elkezdett nagy
A népszerű tartalom előállításának legegyszerűbb módja
Van úgy, hogy jó tartalmunk van, és mégsem hozza a
Ezért nem működnek a Facebook hirdetések
A keresőoptimalizálás, tartalomgyártás, online jelenlét világában elkerülhetetlen a közösségi médiában
A képek használata a weboldalakon
Amikor weboldalunk dizájnját megtervezzük, nyilván azt szeretnénk, hogy az pozitív
Legfrissebb Bejegyzések
Tippek a SEO-stratégia megtervezéséhez
Sokan még mindig nem tudják pontosan, hogy mi is az a SEO, vagyis a keresőoptimalizálás és hogy miért fontos, hogy vállalatunknak legyen egy SEO-stratégiája. Erre nézve ad tippeket a moz.com, ami hangsúlyozza, hogy a SEO-stratégia célja, hogy javítsa egy weboldal
A mesterséges intelligencia és a tartalomgyártás
Nem kérdés, hogy a mesterséges intelligencia már most elkezdett nagy hatást gyakorolni azokra, akik nap mint nap tartalmat készítenek. A jövő már itt van – mondják a szakemberek, mások pedig tartanak attól, hogy a „robotok” elveszik az emberek munkáját.