Tippek a Google-től az online áruházak számára
Függetlenül az online áruház méretétől vagy az általunk értékesített termékektől, vannak bizonyos dolgok, amelyeket mindig szem előtt kell tartanunk, amikor e-kereskedelmi üzletet működtetünk. A Google egy új videót tett közzé, amelyben több tippet ad arra vonatkozóan, hogyan lehet a webáruházi oldalakat a keresési eredményekben megjelenítésre alkalmassá tenni.
Meta title (címek)
A title tag egy HTML-elem, amely a weboldal címét adja meg. A keresési találat kattintható fejléceként jelenik meg, és fontos a felhasználói élmény, a SEO és a közösségi megosztás szempontjából. Egy weboldal címcímke célja, hogy pontos és tömör leírása legyen az oldal tartalmának. Ha a címelem nem írja le megfelelően, hogy miről szól a weboldal, akkor a Google átírja azt, ami magyar nyelven igazi katasztrófákhoz szokott vezetni, úgyhogy sokkal jobban járunk, ha inkább mi adjuk meg.
Kiváló minőségű képek használata
A képek mindig érdekesebbé teszik a tartalmat, ennek oka, hogy a képeken keresztül elmesélünk egy történetet és kapcsolatot teremtünk a felhasználókkal. Egy jó fotó segít a felhasználónak emlékezni a tartalomra, mivel a képet hozzá tudja rendelni ahhoz a tartalomhoz, amit éppen olvasott, így emlékezetessé teszi a böngészést. A jó minőségű képek a felhasználói élményt is figyelembe veszik, mivel segítenek a potenciális vásárlóknak a termékről való döntésben. Azáltal, hogy releváns és jó minőségű képeket adunk hozzá a weboldalhoz, javítjuk a rangsorolást, és növeljük az online láthatóságot.
Termékadatok megosztása
Az online boltok azt szeretnék, hogy a felhasználó rámenjen a megveszem gombra. Ehhez azonban szükség van jó és pontos termékadatokra. Ne próbálkozzunk a gyors másolással, inkább keressük meg a megfelelő szavakat, amikkel le tudjuk írni a termékünket vagy a szolgáltatásunkat. Ehhez szükség van a termék címére, leírására, képekre, értékelésekre, árakra, elérhetőségre, kiszállítási információkra, és mindenre, ami eszünkbe jut.
Akciók, csökkenő árak
Nagyon jól járunk, ha rendszeres akciókat tartunk, és azokat megosztjuk az emberekkel. Kár lenne hónapig tartó akciókban gondolkodnunk, inkább válasszunk napokat, esetleg hétvégéket. Az emberi agy elég érdekesen működik, általában az kell neki, amit nem kaphat meg. Ha azt látja, hogy valamelyik termékből kevesebb elérhető, akkor neki is kelleni fog.
Üzleti profil létrehozása
Végezetül a videó azt javasolja, hogy hozzunk létre egy Google üzleti profilt, ha a vállalkozás fizikai bolttal is rendelkezik. Ezt a tippet követve egy webhely alkalmassá válik a keresési eredmények melletti speciális listázásra. Ez a fajta listázás csak a fizikai bolti jelenléttel vagy lefedett szolgáltatási területtel rendelkező vállalkozások számára érhető el. Az előnye, hogy így újabb ajtók nyílnak meg előttünk, ami még könnyebbé teszi majd a boltunk felfedezését. Minél több helyen látnak minket az interneten, annál nagyobb az esélye, hogy tényleg látni fognak. Innentől kezdve csak a megfelelő SEO és SEM stratégiákról kell gondoskodnunk.
Minőségi Szolgáltatásaink
Legfrissebb SEO hírek
A Google a hosszú cikkek felosztásáról beszélt
Bizonyára sokan feltettük magunknak a kérdést, hogy megéri-e az egyik
Kulcsfontosságú információk a 2023-as stratégia megalapozásához
Ha vége az évnek, akkor mindig szükségünk van pár jó
Hogyan tudjuk garantálni az indexelést linképítés esetén?
2021-től folyamatos problémát jelent a weboldal tulajdonosok számára, hogy a
A Google a negatív SEO támadások kezeléséről beszél
A keresőoptimalizálás (SEO) egy dinamikus módszer, amely örökké változik, hogy
A Google előrejelzései szerint a backlinkek hatása csökkenni fog
A backlinkek egy weboldal egy adott oldaláról egy másik weboldalra
Legfrissebb Bejegyzések
A Google a hosszú cikkek felosztásáról beszélt
Bizonyára sokan feltettük magunknak a kérdést, hogy megéri-e az egyik cikket feldarabolni. Ha például nagyon részletesen beszélünk egy témáról, akkor lehet, hogy egy egész sorozat megírására gondolunk, ami több linket tudna generálni.
Kulcsfontosságú információk a 2023-as stratégia megalapozásához
Ha vége az évnek, akkor mindig szükségünk van pár jó és működő tippre a januári kezdéshez. Ma egyre nagyobb a verseny a tapasztalt, SEO szakemberekért, akik magas fizetést kapnak. Ezek a szakemberek a nagyobb vállalatoknál betöltött szerepeik során egyedi kihívásokkal