Tippek a Google-től az online áruházak számára

Kezdőlap » Tippek a Google-től az online áruházak számára

Tippek a Google-től az online áruházak számára

2022. augusztus 25.

Függetlenül az online áruház méretétől vagy az általunk értékesített termékektől, vannak bizonyos dolgok, amelyeket mindig szem előtt kell tartanunk, amikor e-kereskedelmi üzletet működtetünk. A Google egy új videót tett közzé, amelyben több tippet ad arra vonatkozóan, hogyan lehet a webáruházi oldalakat a keresési eredményekben megjelenítésre alkalmassá tenni.

Meta title (címek)

A title tag egy HTML-elem, amely a weboldal címét adja meg. A keresési találat kattintható fejléceként jelenik meg, és fontos a felhasználói élmény, a SEO és a közösségi megosztás szempontjából. Egy weboldal címcímke célja, hogy pontos és tömör leírása legyen az oldal tartalmának. Ha a címelem nem írja le megfelelően, hogy miről szól a weboldal, akkor a Google átírja azt, ami magyar nyelven igazi katasztrófákhoz szokott vezetni, úgyhogy sokkal jobban járunk, ha inkább mi adjuk meg.

Kiváló minőségű képek használata

A képek mindig érdekesebbé teszik a tartalmat, ennek oka, hogy a képeken keresztül elmesélünk egy történetet és kapcsolatot teremtünk a felhasználókkal. Egy jó fotó segít a felhasználónak emlékezni a tartalomra, mivel a képet hozzá tudja rendelni ahhoz a tartalomhoz, amit éppen olvasott, így emlékezetessé teszi a böngészést. A jó minőségű képek a felhasználói élményt is figyelembe veszik, mivel segítenek a potenciális vásárlóknak a termékről való döntésben. Azáltal, hogy releváns és jó minőségű képeket adunk hozzá a weboldalhoz, javítjuk a rangsorolást, és növeljük az online láthatóságot.

Termékadatok megosztása

Az online boltok azt szeretnék, hogy a felhasználó rámenjen a megveszem gombra. Ehhez azonban szükség van jó és pontos termékadatokra. Ne próbálkozzunk a gyors másolással, inkább keressük meg a megfelelő szavakat, amikkel le tudjuk írni a termékünket vagy a szolgáltatásunkat. Ehhez szükség van a termék címére, leírására, képekre, értékelésekre, árakra, elérhetőségre, kiszállítási információkra, és mindenre, ami eszünkbe jut.

Akciók, csökkenő árak

Nagyon jól járunk, ha rendszeres akciókat tartunk, és azokat megosztjuk az emberekkel. Kár lenne hónapig tartó akciókban gondolkodnunk, inkább válasszunk napokat, esetleg hétvégéket. Az emberi agy elég érdekesen működik, általában az kell neki, amit nem kaphat meg. Ha azt látja, hogy valamelyik termékből kevesebb elérhető, akkor neki is kelleni fog.

Üzleti profil létrehozása

Végezetül a videó azt javasolja, hogy hozzunk létre egy Google üzleti profilt, ha a vállalkozás fizikai bolttal is rendelkezik. Ezt a tippet követve egy webhely alkalmassá válik a keresési eredmények melletti speciális listázásra. Ez a fajta listázás csak a fizikai bolti jelenléttel vagy lefedett szolgáltatási területtel rendelkező vállalkozások számára érhető el. Az előnye, hogy így újabb ajtók nyílnak meg előttünk, ami még könnyebbé teszi majd a boltunk felfedezését. Minél több helyen látnak minket az interneten, annál nagyobb az esélye, hogy tényleg látni fognak. Innentől kezdve csak a megfelelő SEO és SEM stratégiákról kell gondoskodnunk.

Minőségi Szolgáltatásaink

Legfrissebb SEO hírek

Legfrissebb Bejegyzések

Go to Top