SEO-tippek kisvállalkozásoknak
Hiába fektetünk időt és pénzt egy gyönyörű weboldal elkészítésébe, ha az ügyfelek nem látják ezt a weboldalt. A keresőoptimalizálás, azaz a SEO segíthet az ügyfeleknek megtalálni a webhelyünket – hangsúlyozza a BDC.
Ha a webhelyet a megfelelő módon építjük fel, és optimalizáljuk a kulcsszavakat, azzal több látogatót irányíthatunk az oldalunkra, és több eladásunk lehet.
Az online keresés titkai
Először is gondoljuk végig, hogy az ügyfelek valószínűleg milyen szavakat használnak akkor, amikor a termékekre, szolgáltatásokra keresnek rá a weben. Készítsünk egy 20-50 kulcsszóból álló listát, és ellenőrizzük a Google segítségével, hogy a kiválasztott kulcsszavakat milyen gyakran használják az online keresésben. Ebben a Google Ads Keyword Tool lesz a segítségünkre. Ezeket a kulcsszavakat pedig használjuk aztán az URL-címben, a címekben, a metaadatok leírásában és a tartalomban is.
Ne feledjük azt sem, hogy más vállalatokkal állunk versenyben az ügyfelek figyelméért. Ahhoz pedig, hogy kiemelkedjünk a mezőnyből, keressünk olyan szavakat, melyek megfelelnek a piaci megkülönböztető jegyeinknek, például az egyedi kínálat vagy a földrajzi elhelyezkedés.
Fontos azonban azzal is tisztában lenni, hogy az oldalakat elsősorban a felhasználóknak készítjük és nem a keresőmotoroknak. Ha csak úgy szórjuk a kulcsszavakat a tartalomba, azzal azt kockáztatjuk, hogy eltorzul a tartalom jelentése és irritálhatja is az olvasókat, ezért törekedjünk arra, hogy a szöveg világos és könnyen olvasható legyen.
A linképítés is fontos a SEO szempontjából, minél több webhelyen vannak olyan linkek, melyek az oldalunkra mutatnak, annál magasabbra fogunk kerülni a keresésekben. A linkek minőségére is koncentráljunk ilyenkor. Egy kereskedelmi kamara vagy egy egyetem honlapjáról a mi webhelyünkre mutató egyetlen link nagyobb segítség, mint egy tucatnyi, homályos blogokból származó link.
Persze a jó tartalom is alap és a mennyiség is számít. A keresőmotorok feladata, hogy segítsenek az embereknek választ találni a kérdéseikre. Ezért a legjobb stratégia az lehet, ha olyan meggyőző tartalmat, cikkeket, videókat és fényképeket készítünk, melyek minőségi információt nyújtanak az olvasóknak. Ezeket a tartalmakat pedig gyakran kell frissíteni is, hogy azok relevánsak maradjanak.
Közösségi média és felhasználóbarát webhely
A közösségi médiaplatformok adta lehetőségeket is használjuk ki, sokan itt kezdik el a cégek, termékek keresgélését. Az is fontos emellett, hogy legyen egy tiszta, felhasználóbarát, könnyen navigálható webhelyünk. Ebben az az alap, hogy a látogatók számára azonnal egyértelművé válik, hogy kik vagyunk és mit kínálunk. Használjunk tehát sok címszót az olvashatóság javítása érdekében és a kulcsszavakat helyezzük el a címekben is.
Emellett fektessünk hangsúlyt az eredmények mérésére is, és legyünk türelmesek, ne várjunk gyors eredményeket. Ne felejtsük el azt sem, hogy a SEO folyamatosan változik. Ami ma még működik, két-három év múlva már nem biztos, hogy fog. A célunk pedig az legyen, hogy a keresési eredmények első oldalán szerepeljünk, a legtöbb felhasználó ugyanis nem jut tovább az első oldalnál.
Minőségi Szolgáltatásaink
Legfrissebb SEO hírek
Hatékony SEO-technikák 2023-ban
A keresőoptimalizálás világa folyamatosan változik, ami egy-két éve még jól
SEO-tippek kisvállalkozásoknak
Hiába fektetünk időt és pénzt egy gyönyörű weboldal elkészítésébe, ha
A kulcsszavak szerepe a keresőoptimalizálásban
A SEO kulcsszavak olyan kifejezések, melyeket az online tartalomhoz adnak
A SEO egyre fontosabbá válik a vállalkozások életében
Az elmúlt időszakban az e-kereskedelem és az online elköteleződés iránti
A Google a hosszú cikkek felosztásáról beszélt
Bizonyára sokan feltettük magunknak a kérdést, hogy megéri-e az egyik
Legfrissebb Bejegyzések
Hatékony SEO-technikák 2023-ban
A keresőoptimalizálás világa folyamatosan változik, ami egy-két éve még jól működött, ma már nem biztos, hogy hatékony. A Rock Content azt vizsgálta meg, hogy melyek lesznek a 2023-ban hatékonyan működő SEO-technikák.
SEO-tippek kisvállalkozásoknak
Hiába fektetünk időt és pénzt egy gyönyörű weboldal elkészítésébe, ha az ügyfelek nem látják ezt a weboldalt. A keresőoptimalizálás, azaz a SEO segíthet az ügyfeleknek megtalálni a webhelyünket – hangsúlyozza a BDC.