A Google javítja a helyi marketing erejét
A Google éves Search On konferenciáján a vállalat hét új funkciót és frissítést jelentett be a helyi kereséshez, ami sok vállalatot fog érdekelni. Ezek a frissítések jelentősen javítani fogják azt, ahogyan az emberek a Google keresőben a környékeket, vállalkozásokat és éttermeket kutatják. Nézzük, hogy mik ezek a hamarosan bevezetésre kerülő változások.
- Éttermek keresése ételek szerint
- Éttermi specialitások felfedezése
- Nagyobb támogatás a digitális étlapokhoz
- A Google Térképek élő nézetének továbbfejlesztése
- Híres nevezetességek légifelvételei
- Élethű nézet
- A környék felfedezése
Ha egy új városban járunk, akkor könnyedén válogathatunk az éttermek között, megnézhetjük az utcát, az étlapot, magát az épületet. Emellett elérhetőek fényképek, videók, ráadásul mindez egy dinamikus és gyorsan használható nézetben. Azonban az újítások a többi vállalkozót is érintik.
A B2B e-kereskedelem fellendülésével – az előrejelzések szerint 2026-ig 18,7%-kal fog növekedni – e feltörekvő ágazat jelentős részét a helyi közönség teszi ki. És bár a helyi piacokon a vásárlás gyakran az üzletben zajlik, a vállalkozásoknak továbbra is szükségük van az online marketingre, hogy elérjék a célközönséget. Minden induló vállalkozás tudja, hogy egy olyan platform, mint a Google, fontos eszköz, vagy inkább kötelező “barát” lehet a környékbeli szolgáltatók felkutatásában.
Mi a helyi marketing?
Amint a neve is mutatja, ez egy olyan stratégia, amely olyan marketing taktikákat tartalmaz, amelyek a meglévő és potenciális ügyfeleket célozzák meg ugyanabban a helyi közösségben, ahol a saját vállalkozásunk található. Nem véletlen, hogy helyi marketingnek nevezik, mivel a helyek megtalálása a célja.
Bár mindig az a legjobb, ha a marketinghálót széles körben vetjük ki, a vállalkozásoknak (különösen a B2B cégeknek) tisztában kell lenniük azzal, hogy földrajzi elhelyezkedés kihasználása jelentősen javíthatja a marketingkampányok teljesítményét. Ez különösen fontos az egyéni vállalkozóknak, amelyek nem rendelkeznek nagy költségvetéssel, amellyel versenyezhetnének, és a nagyobb vállalatokhoz hasonló eredményeket szeretnének elérni a szélesebb közönség körében.
Miért hatékony a helyi marketing?
Ennek számos oka van, először is, amikor az emberek online keresnek vállalkozásokat, általában valami közelit akarnak. Ha a vállalkozásunk megjelenik a helyi keresési eredmények között, nagyobb valószínűséggel keltjük fel az érdeklődést.
Másodszor, a helyi marketing lehetővé teszi, hogy a hirdetéseket meghatározott földrajzi területekre irányítsuk. Ez biztosítja, hogy a hirdetéseket olyan emberek lássák, akik valóban a célpiacon vannak.
Harmadszor, nagyon költséghatékony lehet. Gyakran olcsóbb egy kis földrajzi területet megcélozni, mint szélesebb közönségnek hirdetni. És mivel a helyi marketing célzottabb, a befektetés valószínűleg jobban megtérül.
Végezetül pedig segíthet kapcsolatokat építeni a meglévő és potenciális ügyfelekkel a közösségben, akik ezután gyakrabban visszajönnek majd és vásárlóvá válnak.
Minőségi Szolgáltatásaink
Legfrissebb SEO hírek
Milyen tényezőket érdemes figyelembe venni weboldalunk Domain nevének kiválasztásánál?
Egy honlap élete, létrehozása a név kiválasztásával kezdődik, ez pedig
Miért érdemes szakemberre bízni a weboldalkészítést?
Manapság a digitális jelenlét nagyon fontos, és egyre nagyobb jelentőséggel
Hogyan befolyásolja a keresőoptimalizálás az oldalunk látogatottságát?
Legyen szó bármilyen vállalkozásról, a cél jó esetben mindig megegyezik:
Mindent, amit a tartalommarketing fontosságáról tudnunk kell
Tartalommarketingnek azt a marketing formát hívhatjuk, melyen át releváns, értékes,
Hasznos tippek és tudnivalók a linképítéssel kapcsolatban
A linkek a honlapok közötti vezérlést teszik lehetővé. Az oldal
Legfrissebb Bejegyzések
Milyen tényezőket érdemes figyelembe venni weboldalunk Domain nevének kiválasztásánál?
Egy honlap élete, létrehozása a név kiválasztásával kezdődik, ez pedig egy meghatározó pillanat. Mivel a megfelelő domain név kiválasztása egy hosszú távú befektetés, valami, ami megalapozhatja az online sikereinket, mindenképp alapos megfontolást kíván.
Miért érdemes szakemberre bízni a weboldalkészítést?
Manapság a digitális jelenlét nagyon fontos, és egyre nagyobb jelentőséggel bír egy hatékony weboldal megléte. Kisvállalkozások, helyi vállalkozások, szakemberek, szolgáltatók, online kereskedése, de még a non-profit szervezetek és közösségi szervezetek számára is elengedhetetlen, hogy az online térben megfelelően képviseltethessék magukat.