A Google javítja a helyi marketing erejét

Kezdőlap » A Google javítja a helyi marketing erejét

A Google javítja a helyi marketing erejét

2022. október 13.

A Google éves Search On konferenciáján a vállalat hét új funkciót és frissítést jelentett be a helyi kereséshez, ami sok vállalatot fog érdekelni. Ezek a frissítések jelentősen javítani fogják azt, ahogyan az emberek a Google keresőben a környékeket, vállalkozásokat és éttermeket kutatják. Nézzük, hogy mik ezek a hamarosan bevezetésre kerülő változások.

  • Éttermek keresése ételek szerint
  • Éttermi specialitások felfedezése
  • Nagyobb támogatás a digitális étlapokhoz
  • A Google Térképek élő nézetének továbbfejlesztése
  • Híres nevezetességek légifelvételei
  • Élethű nézet
  • A környék felfedezése

Ha egy új városban járunk, akkor könnyedén válogathatunk az éttermek között, megnézhetjük az utcát, az étlapot, magát az épületet. Emellett elérhetőek fényképek, videók, ráadásul mindez egy dinamikus és gyorsan használható nézetben. Azonban az újítások a többi vállalkozót is érintik.

A B2B e-kereskedelem fellendülésével – az előrejelzések szerint 2026-ig 18,7%-kal fog növekedni – e feltörekvő ágazat jelentős részét a helyi közönség teszi ki. És bár a helyi piacokon a vásárlás gyakran az üzletben zajlik, a vállalkozásoknak továbbra is szükségük van az online marketingre, hogy elérjék a célközönséget. Minden induló vállalkozás tudja, hogy egy olyan platform, mint a Google, fontos eszköz, vagy inkább kötelező “barát” lehet a környékbeli szolgáltatók felkutatásában.

Mi a helyi marketing?

Amint a neve is mutatja, ez egy olyan stratégia, amely olyan marketing taktikákat tartalmaz, amelyek a meglévő és potenciális ügyfeleket célozzák meg ugyanabban a helyi közösségben, ahol a saját vállalkozásunk található. Nem véletlen, hogy helyi marketingnek nevezik, mivel a helyek megtalálása a célja.

Bár mindig az a legjobb, ha a marketinghálót széles körben vetjük ki, a vállalkozásoknak (különösen a B2B cégeknek) tisztában kell lenniük azzal, hogy földrajzi elhelyezkedés kihasználása jelentősen javíthatja a marketingkampányok teljesítményét. Ez különösen fontos az egyéni vállalkozóknak, amelyek nem rendelkeznek nagy költségvetéssel, amellyel versenyezhetnének, és a nagyobb vállalatokhoz hasonló eredményeket szeretnének elérni a szélesebb közönség körében.

Miért hatékony a helyi marketing?

Ennek számos oka van, először is, amikor az emberek online keresnek vállalkozásokat, általában valami közelit akarnak. Ha a vállalkozásunk megjelenik a helyi keresési eredmények között, nagyobb valószínűséggel keltjük fel az érdeklődést.

Másodszor, a helyi marketing lehetővé teszi, hogy a hirdetéseket meghatározott földrajzi területekre irányítsuk. Ez biztosítja, hogy a hirdetéseket olyan emberek lássák, akik valóban a célpiacon vannak.

Harmadszor, nagyon költséghatékony lehet. Gyakran olcsóbb egy kis földrajzi területet megcélozni, mint szélesebb közönségnek hirdetni. És mivel a helyi marketing célzottabb, a befektetés valószínűleg jobban megtérül.

Végezetül pedig segíthet kapcsolatokat építeni a meglévő és potenciális ügyfelekkel a közösségben, akik ezután gyakrabban visszajönnek majd és vásárlóvá válnak.

Minőségi Szolgáltatásaink

Legfrissebb SEO hírek

Legfrissebb Bejegyzések

A Google a negatív SEO támadások kezeléséről beszél

2022. november 28.|

A keresőoptimalizálás (SEO) egy dinamikus módszer, amely örökké változik, hogy lépést tartson az információkeresők modern igényeivel. Manapság a Google kereső első oldalán való megjelenés hatalmas teljesítmény, amely átgondolt kulcsszókutatást, tartalomfejlesztést, közösségi stratégiát, kampánymérést és helyszíni optimalizálást igényel.

Go to Top